Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Некоторые психологические факторы повышения уровня учебной мотивации у студентов ; Some Psychological Factors Of Increasing The Level Of Students’ Motivation In Education
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Բուհում մասնագիտական պատրաստման գործընթացի մշտական վերահսկողությունն ու մշտադիտարկումը կրթության որակի կառավարման կարևորագույն բաղադրիչներից են: Ուսանողների շրջանում ուսումնական մոտիվացիայի մակարդակի որոշման սոցիալ-հոգեբանական հարցման մեթոդը հնարավորություն է տալիս լուծելու այդ խնդիրը և բացահայտել այն գործոնները, որոնք բացասաբար են անդրադառնում ուսումնական գործընթացի որակի վրա: Սույն հոդվածում ներակայացված են Արցախի պետական համալսարանում ուսումնական գործունեությունից սովորողների ուսումնական մոտիվացիայի մակարդակի վրա ազդեցություն ունեցող գործոնների հետազոտման որոշ արդյունքներ` համապատասխան վերլուծություններով և եզրակացություններով: Առանձնացված են հոգեբանական այն գործոնները, որոնք, մեր կարծիքով, ներազդում են կրթական ծրագրերի իրականացման որակի վրա:
Постоянный мониторинг и контроль над процессом профессиональной подготовки в вузах является одним из важнейших составляющих процесса управления качеством образования. Метод социально-психологического опроса по определению уровня учебной мотивации у студентов дает возможность решить эти вопросы и выявить те факторы, которые отрицательно влияют на качество образовательного процесса. В данной статье с соответствующим анализом и заключением представлены некоторые результаты исследования факторов, влияющих на уровень учебной мотивации обучающихся в Арцахском государственном университете. Выделены психологические факторы, которые, по мнению автора, влияют на качество выполнения образовательных программ.
Permanent monitoring and control over the process of vocational training in universities is one of the most important components of the process of quality management in education. The method of socio-psychological survey of determining the level of academic motivation among students makes it possible to resolve these issues and identify those factors that negatively affect the quality of the educational process. The article presents the results, as well as corresponding analysis and conclusion of the study conducted at the Artsakh State University to determine the level of academic motivation among students. The psychological factors that, in the author's opinion, influence the quality of the implementation of educational programs are singled out.
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:360735
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 12, 2024
Jun 27, 2023
23
https://arar.sci.am/publication/389986
Edition name | Date |
---|---|
Յարամիշյան, Վիտյա, Ուսանողների ուսումնական մոտիվացիայի մակարդակի բարձրացման որոշ հոգեբանական գործոններ | Jan 12, 2024 |
Յարամիշյան, Վիտյա Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Յարամիշյան, Վիտյա Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Յարամիշյան, Վիտյա Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Յարամիշյան, Վիտյա Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Յարամիշյան, Վիտյա Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Յարամիշյան, Վիտյա Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան