Նիւթ

Վերնագիր: Անորոշ և համակատար դերբայների որոշ ձևերի ուսուցման հարցեր

Publication Details:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2019

Volume:

1

ISSN:

1829-4383

Official URL:


Additional Information:

Асратян Ц., Hasratian Ts.

Other title:

About Teaching Some Indefinte Forms ; Вопросы обучения некоторых форм инфинитива и причастия несовершенного вида

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Coverage:

31-37

Abstract:

Սույն հոդվածում քննվում է խոսքում հաճախ հանդիպող սխալներից մեկը` համակատար դերբայի փոխարեն անորոշի բացառական հոլովաձևի գործածությունը: Վերջինս հատուկ է խոսակցական լեզվին, գրական լեզվում համարվում է մերժելի երևույթ : Աշակերտներն այսպիսի սխալներ կատարում են հատկապես նախադասության, տեքստի կազմության ժամանակ: Քանի որ դերբայներն անցնում են հիմնական դպրոցի 7-րդ դասարանում, ուստի հենց այդ դասարանից սկսած՝ պետք է աշակերտները, քերականական սահմանումներից զատ, տիրապետեն խոսքային ճիշտ կիրառություններին: Ուսուցիչների համար օգտակար են համապատասխան քերականական, խոսքի մշակույթի ձեռնարկներն ու աշխատությունները:
В данной статье рассматривается систематический встречающиеся в речи ученика одна из ошибок, это вместо причастия (специфическая для армянского языка форма глагола, не указывающая на лицо, но могущая содержать общие указания на время действия) использование инфинитив (неопределенной формы). Последнее характерно для разговорной речи, а для литературной речи является неприемлемым явлением. Ученики делают такие ошибки в предложении, при составлении текста, что делает речь неграмотной. Поскольку в основной школе причастия проходят в 7-м классе, поэтому начиная с этого класса, при изучении правил грамматики, необходимо обучать школьников в их различиях и в правильном использование при составлении предложении. Соответствующие грамматические пособия и работы по культуре речи полезны для учителей.
This article discusses the systematic occurrence of one of the errors in the student’s speech; it is the use of an indefinite form instead of the participle (Armenian-specific form of the verb, not pointing to the person, but which may contain general instructions for the duration). The latter is characteristic of colloquial speech, and for literary speech is an unacceptable phenomenon. Pupils make such mistakes in the sentence, in drawing up the structure of the text, which makes speech illiterate. Since in the basic school the participles take place in the 7th grade, therefore, starting from this class, it is necessary when teaching the rules of grammar to teach students in their differences and correct use in making sentences. Relevant grammar and speech culture works are useful for teachers.

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:360579

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 23, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

18

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389824

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն