Օբյեկտ

Վերնագիր: ՈՒսուցման կազմակերպման ձևերն ու միաթեմատիկ ու բազմաթեմատիկ դասերի կիրառումը պատմության դասավանդման ընթացքում

Հրապարակման մանրամասներ:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Հրապարակման ամսաթիվ:

2023

Համար:

1 (29)

ISSN:

1829-4227

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Папоян Арутюн, Papoyan Harutyun

Այլ վերնագիր:

Формы организации обучения и использования монотематических и разнотематических уроков при обучении истории ; The Organization of Teaching Ways and the Application of Monothematic and Polithematic Methods during the History Lessons

Աջակից(ներ):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Ծածկույթ:

347-355

Ամփոփում:

Սույն հոդվածի նպատակն է մեր աշխատանքային երկարամյա փորձի հիման վրա ներկայացնելու հանրակրթական դպրոցում ուսուցման կազմակերպման ձևերն ու միաթեմատիկ ու բազմաթեմատիկ դասերի կիրառումը պատմության դասավանդման ընթացքում: Նշված խնդիրները լուծելու համար ուսուցչին անհրաժեշտ են մի շարք մեթոդական հմտություններ, որոնք կօգնեն նրան հասնելու ցանկալի արդյունքի սովորողների մոտ հմտությունների, կարողությունների և ընկալունակության զարգացման խնդիրներում: Այս տիպի դասերի ուսումնասիրությունը նպաստում է ուսուցման ընթացքում սովորողների ակտիվացմանը, ուսումնասիրվող խնդիրների նկատմամբ հետաքրքրության աճին և բացահայտում նրանց վերաբերմունքը ճանաչողական գործընթացի կազմակերպման տարբեր ձևերի նկատմամբ: Դասերի այս խումբում առավել նպատակահարմար է կիրառել ուսուցման հետևյալ ձևերը՝ անհատական և խմբային խորհրդատվություններ, ուսուցչի ամփոփիչ ներածական դասախոսություն և այլն:
The article represents the results of our research which were done on monothematic and polythematic lessons and their influence on the students’ independent cognitive activity, abilities, skills and development of perception in making conclusions. The analysis of the results show that the perception of the main semantic units is higher in comparison to the traditional teaching ways, information is more fixed in the general system of knowledge (in the framework of material problems and only 56,2% of the students can expose the horizontal links, when at times in the chronological principle of separating the content the number is only 69,3%). In the experimental groups, during our research we revealed the general positive attitude of students towards the tests, as one of the methods of checking the knowledge of high school students. The results of exploratory experiment which was applied by us, confirmed that it has a number of advantages in comparison to already existing traditional ways of teaching history.
В статье представлены результаты исследования, проведенного нами на монотема- тических и разнотематических занятиях, и их влияние на развитие самостоятельной познавательной активности учащихся, навыков, умений и восприимчивости к выводам. Анализ результатов показывает, что усвоение основных смысловых единиц выше по сравнению с традиционными формами обучения, информация прочнее закрепляется в общей системе знаний (только 56,2 % обучающихся в пределах предметного материала выявили горизонтальные связи)., при разделении содержания в случае хронологического принципа это число составляет 69,3%). В ходе исследования в экспериментальных группах мы обнаружили в целом положительное отношение учащихся к тесту как одному из средств проверки знаний старшеклассников.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Լիմուշ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360728

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 27, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 27, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

19

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389979

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն