Object

Title: ԿԱՊԿՈՒ աշակերտների ընթերցողական կարողության դժվարությունները և ծնողների դիրքորոշումները

Publication Details:

2006 թվականից համալսարանը հրատարակում է «Գիտական տեղեկագիր» հանդեսը, որը 2007թ. վերանվանվել է «Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու» (գիտական հոդվածների ժողովածու): Այն լույս է տեսնում Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի և Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհուրդների որոշմամբ և ՀՀ բարձրագույն որակավորման հանձնաժողովի կողմից ընդգրկվել է ատենախոսությունների հիմնական արդյունքների և դրույթների հրատարակման համար ընդունելի պարբերական գիտական հրատարակությունների ցանկում: Հոդվածներն տպագրվում են 3 լեզուներով (հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն):

Journal or Publication Title:

Մեսրոպ Մաշտոց Համալսարանի լրատու= Вестник Университета Месроп Маштоц= Mesrop Mashtots University Bulletin

Date of publication:

2023

Number:

1 (29)

ISSN:

1829-4227

Official URL:


Additional Information:

Гюламирян Джулиета, Мелконян Гаяне, Gyulamiryan Julieta, Melkonyan Gayane

Other title:

Трудности чтения школьников ООП и позиции родителей ; Difficulties of Reading of Schoolchildren of SEN and Position of Parents

Contributor(s):

Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի

Coverage:

309-320

Abstract:

Հոդվածում ներկայացվում են ԿԱՊԿՈՒ (կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող) աշակերտների ընթերցողական կարողության ձևավորման գործընթացում առաջացած ակնհայտ դժվարությունները և այդ ուղղությամբ ծնողների դիրքորոշումներն ու կարծիքները: Ուղենշված են ներառական կրթության համատեքստում գոյություն ունեցող դժվար ու բարդ խնդիրները, որոնց լուծման համար առաջադրվել են համապատասխան օգտակար և կարևոր մեթոդական ցուցումներ՝ հիմք ընդունելով ծնողների կայուն դիրքորոշումներն ու իրատեսական կարծիքները: Վերլուծվել են այդ խնդրի շուրջ առաջացած ծնողների համոզմունքներն ու տեսակետները, ի հայտ են եկել մի շարք անհաղթահարելի դժվարություններ, որոնք խոչընդոտում և խանգարում են տվյալ աշակերտի կրթության, մասնավորապես կարդալու կարողության որակի բարելավմանն ու զարգացմանը: Նաև ուսումնասիրությունների արդյունքների հիման վրա առաջադրվել և հիմնավորվել են ընթերցողական կարողության զարգացմանը նպաստող մեթոդական այնպիսի արդյունավետ և շահեկան ցուցումներ, որոնց կիրառումը կզարգացնի և կխթանի աշակերտի միտքը՝ դրանով իսկ բարելավելով և բարձրացնելով ընթերցողական կարողության մակարդակը: Այնուամենայնիվ, այս հիմնախնդիրը միշտ էլ առկա է, գտնվում է հասարակության ուշադրության կենտրոնում: Այն պահանջում է լուրջ ուշադրություն, մանրակրկիտ, քրտնաջան աշխատանք և անհատական մոտեցում յուրաքանչյուր աշակերտի նկատմամբ: Այդ համատեքստում ընթերցողական կարողության զարգացման խնդիրները կարող են լուծվել և նշված համալիր մոտեցումների դեպքում է միայն հնարավոր հասնել ցանկալի դրական արդյունքի:
В статье представлены очевидные трудности в процессе формирования читательской способности школьников ООП (с особыми образовательными потребностями) и позиции и мнения родителей по этому поводу. Указаны сложные и сложные проблемы, существующие в условиях инклюзивного образования, для решения которых выдвигаются соответствующие полезные и важные методические указания, взяв за основу устойчивые позиции и реалистические взгляды родителей. Проанализированы убеждения и взгляды родителей на данную проблему, выявлен ряд непреодолимых трудностей, препятствующих и препятствующих совершенствованию и развитию качества образования школьников, в частности, умения читать. Также по результатам проведенных исследований были предложены и обоснованы такие эффективные и полезные методические указания по развитию способности к чтению, применение которых будет развивать и стимулировать мышление школьника, тем самым улучшая и повышая уровень чтения. способность. Однако эта проблема всегда присутствует, она находится в центре общественного внимания. Она требует серьезного внимания, тщательной, кропотливой работы и индивидуального подхода к каждому школьнику. В связи с этим решить проблемы развития способности к чтению и добиться желаемого положительного результата можно только с помощью указанных комплексных подходов.
The article presents the obvious difficulties in the process of forming the reading ability of schoolchildren of the SEN (with special educational needs) and the positions and opinions of parents on this matter. The complex and complex problems that exist in the context of inclusive education are indicated, for the solution of which appropriate useful and important methodological guidelines are put forward, based on the stable positions and realistic views of parents. The beliefs and views of parents on this problem are analyzed, a number of insurmountable difficulties are identified that impede and hinder the improvement and development of the quality of education of schoolchildren, in particular, the ability to read. Also, based on the results of the research, such effective and useful guidelines for the development of reading ability were proposed and justified, the use of which will develop and stimulate the thinking of the schoolchildren, thereby improving and raising the level of reading. ability. However, this problem is always present, it is in the center of public attention. It requires serious attention, careful, painstaking work and an individual approach to each schoolchildren. In this regard, it is possible to solve the problems of developing the ability to read and achieve the desired positive result only with the help of these integrated approaches.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Լիմուշ հրատ.

Format:

pdf

Other physical description:

նկ․

Identifier:

oai:arar.sci.am:360723

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Jun 27, 2023

In our library since:

Jun 27, 2023

Number of object content hits:

22

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/389974

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information