Publication Details:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Папоян Арутюн, Papoyan Harutyun
Title:
Other title:
Формы организации обучения и использования монотематических и разнотематических уроков при обучении истории ; The Organization of Teaching Ways and the Application of Monothematic and Polithematic Methods during the History Lessons
Creator:
Contributor(s):
Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Subject:
Uncontrolled Keywords:
համաշխարհային պատմություն ; նյութի հանձնարարելի ծավալ ; միաթեմատիկ և բազմաթեմատիկդասեր ; ճանաչողական գործընթաց ; գիտափորձ ; փորձարարական խմբեր
Coverage:
Abstract:
Սույն հոդվածի նպատակն է մեր աշխատանքային երկարամյա փորձի հիման վրա ներկայացնելու հանրակրթական դպրոցում ուսուցման կազմակերպման ձևերն ու միաթեմատիկ ու բազմաթեմատիկ դասերի կիրառումը պատմության դասավանդման ընթացքում: Նշված խնդիրները լուծելու համար ուսուցչին անհրաժեշտ են մի շարք մեթոդական հմտություններ, որոնք կօգնեն նրան հասնելու ցանկալի արդյունքի սովորողների մոտ հմտությունների, կարողությունների և ընկալունակության զարգացման խնդիրներում: Այս տիպի դասերի ուսումնասիրությունը նպաստում է ուսուցման ընթացքում սովորողների ակտիվացմանը, ուսումնասիրվող խնդիրների նկատմամբ հետաքրքրության աճին և բացահայտում նրանց վերաբերմունքը ճանաչողական գործընթացի կազմակերպման տարբեր ձևերի նկատմամբ: Դասերի այս խումբում առավել նպատակահարմար է կիրառել ուսուցման հետևյալ ձևերը՝ անհատական և խմբային խորհրդատվություններ, ուսուցչի ամփոփիչ ներածական դասախոսություն և այլն:
The article represents the results of our research which were done on monothematic and polythematic lessons and their influence on the students’ independent cognitive activity, abilities, skills and development of perception in making conclusions. The analysis of the results show that the perception of the main semantic units is higher in comparison to the traditional teaching ways, information is more fixed in the general system of knowledge (in the framework of material problems and only 56,2% of the students can expose the horizontal links, when at times in the chronological principle of separating the content the number is only 69,3%). In the experimental groups, during our research we revealed the general positive attitude of students towards the tests, as one of the methods of checking the knowledge of high school students. The results of exploratory experiment which was applied by us, confirmed that it has a number of advantages in comparison to already existing traditional ways of teaching history.
В статье представлены результаты исследования, проведенного нами на монотема- тических и разнотематических занятиях, и их влияние на развитие самостоятельной познавательной активности учащихся, навыков, умений и восприимчивости к выводам. Анализ результатов показывает, что усвоение основных смысловых единиц выше по сравнению с традиционными формами обучения, информация прочнее закрепляется в общей системе знаний (только 56,2 % обучающихся в пределах предметного материала выявили горизонтальные связи)., при разделении содержания в случае хронологического принципа это число составляет 69,3%). В ходе исследования в экспериментальных группах мы обнаружили в целом положительное отношение учащихся к тесту как одному из средств проверки знаний старшеклассников.
Place of publishing:
Երևան