Նիւթ

Վերնագիր: Emotional Communication In Music Education And Performance

Ստեղծողը:

Marco Mina

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տարեգիրք = Komitas museum-institute yearbook

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Հատոր:

Է

ISSN:

2953-7967

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Մարկո Մինա

Այլ վերնագիր:

Հուզական փոխհամագործակցությունը երաժշտական կրթության մեջ և կատարողական արվեստում

Աջակից(ներ):

Պատ. խմբ.՝ Տաթևիկ Շախկուլյան

Ամփոփում:

In order to communicate emotions to listeners, performers use a number of musical parameters simultaneously. In accordance with the most recent publications in the didactic–performance field, and specifically by Juslin and Persson, we propose here the results of research on emotional expression in music, which can indeed be organised according to a theoretical framework that describes the communicative process. Traditional strategies for teaching expression (metaphors, aural modelling, felt emotion) are here subjected to careful analysis and we conclude that these strategies rarely provide informative feedback to the performer. Thus, a new approach to teaching expression is outlined and its effectiveness is evaluated with the aim of providing performers with the necessary tools to develop their own personal expression.
Ունկնդիրներին հույզեր հաղորդելու նպատակով կատարողներն օգտագործում են մի շարք երաժշտական պարամետրեր միաժամանակ։ Հաշվի առնելով դիդակտիկ–կատարողական ոլորտի վերջին հրապարակումները (Ջասլին և Պերսոն)` հոդվածում ներկայացնում ենք երաժշտության մեջ հուզական արտահայտչականության վերաբերյալ մեր հետազոտության արդյունքները, որոնք իսկապես կարող են ձևակերպվել ըստ այն տեսական շրջանակի, որը վերաբերում է հաղորդակցման՝ փոխհամագործակցության գործընթացին: Հոդվածում մանրակրկիտ վերլուծության են ենթարկվում դասավանդման ավանդական ռազմավարությունները (փոխաբերություններ, լսողական մոդելավորում, զգացմունքային հույզեր), ապա եզրակացնում ենք, որ այդ ռազմավարությունները հազվադեպ են տեղեկատվական հիմք տալիս կատարողին: Այսպիսով, դասավանդման արտահայտման նոր մոտեցում է ուրվագծվում, և դրա արդյունավետությունը գնահատվում է՝ նպատակ ունենալով կատարողներին տրամադրել անհրաժեշտ այնպիսի գործիքակազմ, որոնցով նրանք կզարգացնեն իրենց անձնական արտահայտումը:

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Կոմիտասի թանգարան-ին-տ. հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 179-190

Ֆիզիկական այլ նկարագրություն:

աղս․

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:352949

Գլխավոր նշում:

Հատորում ընդգրկված հոդվածներն անդրադառնում են Կոմիտասի ստեղծագործություններին, դրանցում դրսևորվող հարմոնիկ համակարգին, գեղագիտությանը, երաժշտագետի միջավայրին, ինչպես նաև նաև հայ ժողովրդական երաժշտության որոշ ինքնատիպ դրսևորումներին, հայ կոմպոզիտորական արվեստին ու մանկավարժա–կատարողական արվեստին։ Հատորը հասցեագրված է երաժշտագետներին, երաժիշտ–կատարողներին, արվեստաբաններին, մշակութաբաններին, երաժշտության բնագավառի մանկավարժներին:

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 26, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 31, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

25

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/384152

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Marco Mina, Emotional Communication In Music Education And Performance Apr 26, 2023

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն