Object

Title: Komitas and the Ways of Development of Armenian Music (to the 150th anniversary of Komitas)

Publication Details:

«Բանբեր հայագիտության» միջազգային գիտական հանդեսը լույս է տեսնում 2013 թվականից։

Journal or Publication Title:

Բանբեր հայագիտության = Вестник Арменоведения = Review of Armenian studies

Date of publication:

2019

Number:

2

ISSN:

1829-4073

Official URL:


Other title:

Կոմիտասը և հայ երաժշտության զարգացման ուղիները (Կոմիտասի ծննդյան 150-ամյակի առթիվ); Комитас и пути развития армянской музыки (к 150-летию со дня рождения Комитаса)

Coverage:

146-162

Abstract:

Կոմիտասը դարակազմիկ երևույթ է, հայ երաժշտական մշակույթի այն բացառիկ երախտավորը, որի մասին գրվել են և շարունակվում են գրվել աննախադեպ թվով հետազոտություններ, մենագրություններ, ատենախոսություններ, ժողովածուներ, հոդվածներ, հուշագրություններ և գեղարվեստական ստեղծագործություններ: Կոմիտասն իր ստեղծագործական ոչ երկարատև կյանքի ընթացքում ծավալեց բազմակողմանի ու արդյունաշատ գործունեություն՝ մեծապես կանխորոշելով հայ երաժշտական արվեստի զարգացման հետագա ուղիները: Творчество Комитаса во многом предопределило дальнейшие пути развития армянского музыкального искусства. Комитас – основатель армянской национальной школы классической музыки; опираясь на достижения своих предшественников и богатый мировой опыт, он создал национальный стиль армянской музыки, основанный на армянской народной песне. Комитас спас от забвения песню армянского крестьянина, сделал многоголосной армянскую народную песню и духовные мелодии, тем самым создав национальную полифонию.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2019-09-10

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:94022

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Mar 11, 2024

In our library since:

Mar 21, 2020

Number of object content hits:

80

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/103370

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information