Օբյեկտ

Վերնագիր: Метаморфозы народных инструментальных традиций в творческой эволюции Александра Спендиаряна

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Համար:

2 (6)

ISSN:

2579-2830

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Բրոսլավսկայա Տատյանա, Broslavskaya Tatyana

Այլ վերնագիր:

Ժողովրդական գործիքային ավանդույթների կերպափոխությունները Ալեքսանդր Սպենդիարյանի ստեղծագործական էվոլյուցիայում ; Metamorphoses in Folk instrument Traditions in the Creative Evolution of Alexander Spendiaryan

Ամփոփում:

В статье, посвященной проблеме эволюции творческого пути Спендиаряна, акцентируется тяготение композитора в петербургский период жизни к русскому ориентализму: сюжетной программности музыки, принципу сюитности. В последний период своей жизни, в связи с переездом на историческую родину, композитор стал активно заниматься изучением армянских музыкальных традиций: воспроизводить особенности армянского фольклора ладовыми, интонационными, ритмическими, структурно-конструктивными, тембровыми средствами развития материала. Композитор заслуженно считается «основоположником национального армянского симфонизма».
Սպենդիարյանի ստեղծագործական ուղու էվոլյուցիայի հիմնախնդրին նվիրված հոդվածում ընդգծվում է կոմպոզիտորի կյանքի պետերբուրգյան շրջանի ակտիվ ձգտումը դեպի ռուսական օրիենտալիզմ՝ երաժշտության սյուժետային ծրագրայնությանը, շարանվագայնության սկզբունքին։ Կյանքի վերջին շրջանում՝ կապված պատմական հայրենիք տեղափոխվելու հետ, կոմպոզիտորը սկսել է ակտիվորեն ուսումնասիրել հայկական երաժշտական ավանդույթները՝ վերարտադրել հայ բանահյուսության առանձնահատկությունները նյութի զարգացման լադային, ինտոնացիոն, ռիթմիկ, կառուցվածքակազմիչ, տեմբրային միջոցներով։ Կոմպոզիտորն արժանիորեն համարվում է հայ ազգային սիմֆոնիզմի հիմնադիրը։
The article outlines the evolution of A. Spendiaryan’s creative career. The composer’s attraction to Russian Orientalism in his Saint-Petersburg period, namely, to plot programmaticity of music and suite principle is emphasized. During his last years, in connection with his move to his historical homeland, the composer began to closely study Armenian music traditions. He reproduced the peculiarities of Armenian folk music employing modal, intonational, rhythmic, structural-constructive and timbre means for the further treatment of the material. The composer is rightfully considered the “founder of Armenian national symphonism”.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Չափեր:

էջ 52-58

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:328629

Լեզու:

ru

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

May 22, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Nov 9, 2022

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

28

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/356781

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն