Journal or Publication Title:
Արվեստագիտական հանդես=Искусствоведческий журнал=Journal of Art Studies
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Амбарцумов Арсен, Hambardzumov Arsen
Title:
Դատարկ կադր (նշանակությունը և իմաստը ֆիլմի համատեքստում)
Other title:
Пустой кадр (значение и смысл в контексте фильма) ; Empty shot (significance and meaning in the context of a film)
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
կադր ; իմաստ ; նշանակություն ; ֆիլմ ; կոմպոզիցիա ; համատեքստ ; գեղարվեստական ստեղծագործություն
Abstract:
Հոդվածում դիտարկվում են կինոստեղծագործության կառուցվածքին վերաբերող հարցեր: Խոսվում է կադրի՝ որպես ֆիլմի հիմնարար բաղադրիչի մասին: Էկրանի արտահայտիչ միջոցների շնորհիվ՝ կինոյում ծավալվում է կադրի հիմքի ձևավորում: Ընդ որում, իր ուրույն տեղն է զբաղեցնում նշանակության կատեգորիան, այն է՝ կադրը կառուցել այնպես, որ գործող անձինք խիստ անհրաժեշտության դեպքում «շփվեն» նյութական ու առարկայական աշխարհի հետ։ Օրինակներն են բերվում Ս. Փարաջանովի «Նռան գույնը», Ա. Փելեշյանի «Մենք», Հ. Բեկնազարյանի «Պեպո» ֆիլմերից:
В статье рассматриваются некоторые вопросы, связанные с композицией кинопроизведения и кадром как основополагающим компонентом фильма. Благодаря выразительным средствам экрана в кино происходит формирование художественной основы кадра. При этом важное место занимает категория значения, а именно, построение кадра таким образом, чтобы действующие лица «взаимодействовали» с вещественным и предметным миром в силу строгой необходимости. Приводятся примеры из фильмов «Цвет граната» С. Параджанова, «Мы» А. Пелешяна, «Пепо» А. Бекназаряна.
The article reviews some issues related to the composition of a cinematographic work and a shot as the principal component of a film. The expressive means of the screen are conducive to formation of the artistic basis of the film shot. Along with this, of key importance is the category of significance, namely, composition of the shot in a way that characters and objects “interact” with each other due to strict necessity. Examples from the following films are presented: S. Parajanov’s “Color of the Pomegranate”, A. Peleshyan's “We”, H. Beknazaryan's “Pepo”.