Նիւթ

Վերնագիր: Նորարարությունների դերը բրենդի կառավարման գործընթացում ՀՀ բանկային համակարգում

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

Համար:

2

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Арутюнян Давид, Егиазарян Карен, Harutyunyan David, Eghiazaryan Karen

Այլ վերնագիր:

Роль инноваций в процессе управления брендом в банковской системе РА ; The Role of Innovations in Brand Management Process in the Banking System of RA

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Ծածկոյթ:

158-174

Ամփոփում:

Բրենդի կառավարման գործընթացում զգալի դերակատարություն ունի նոր տեխնոլոգիաների ներդրումը։ ՀՀ բանկային համակարգում բրենդի կառավարման և նոր տեխնոլոգիաների ներդրման միջև առկա փոխկապվածությունը, ինչպես նաև դրանց ազդեցությունը բանկերի հաճախորդների ներգրավման գործընթացի վրա բացահայտելու նպատակով անանուն սոցիոլոգիական հարցում է իրականացվել բոլոր 17 առևտրային բանկերի ներկայացուցիչների շրջանում։ Հարցման շնորհիվ պարզ է դարձել, որ այն բանկերը, որոնք աչքի են ընկնում նոր տեխնոլոգիաների և նորարարական ծառայությունների ներդրմամբ, զգալի գումարներ են հատկացում նաև բրենդի կառավարման գործընթացին, իսկ այդ բանկերի հաճախորդների մեջ մեծ տեսակարար կշիռ ունեն հիմնական հաճախորդները։ Վերաբրենդավորման ամբողջական կամ դրա որևէ տարր պարունակող գործընթաց իրականացրած բանկերը հիմնականում կարողանում են կայուն կերպով ներգրավել նոր հաճախորդների։ Նոր հաճախորդների կայուն ներգրավման վրա ազդող մյուս գործոնը մրցակիցներից որևէ մեկի կողմից չներկայացվող նոր պրոդուկտի ստեղծումն է։ Внедрение новых технологий играет важную роль в процессе управления брендом. Целью статьи является выявление существующей взаимосвязи между бренд-менеджментом и внедрением новых технологий в банковскую систему Армении, а также их влияния на процесс привлечения клиентов. Для достижения этой цели был проведен анонимный социологический опрос среди представителей 17 коммерческих банков Армении. В результате опроса выяснилось, что банки, задействовавшие новые технологии и инновационные услуги, выделяют значительные суммы денег на процесс управления брендом, и среди клиентуры большую долю занимают основные клиенты. Банки, прошедшие процесс полного или частичного ребрендинга, обычно привлекают новых клиентов. Еще одним фактором, влияющим на привлечение новых клиентов, является создание нового продукта, который не представлен ни одним из конкурентов. The implementation of new technologies plays an important role in the brand management process. The purpose of this article is to identify the existing relationship between brand management and the implementation of new technologies in to the banking system of Armenia, as well as their impacton the process of attracting customers. To achieve this goal, we conducted ananonymous sociological survey among representatives of all 17 commercial banks in Armenia. As a result we found that banks introducing new technologies and innovative services devote significant amounts of money to the brand management process, and the irclientele is dominated loyal customers. Banks that have provided a full or partial rebranding process usually attract new customers. Another factor influencing the sustainable attraction of new customers is the creation of a new product that is not represented by any of the competitors.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:276493

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Sep 24, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Aug 20, 2021

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

296

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/301416

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն