Օբյեկտ

Վերնագիր: Տնտեսության թվայնացման դարաշրջանում կրթության ոլորտի ավանդական և նոր մեթոդների ներդաշնակեցման խնդիրները

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Հատոր:

1

ISSN:

1829-4383

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Manaseryan T․

Այլ վերնագիր:

Synchronization Of Traditional And New Teaching Methods In A Digital Economy

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկույթ:

89-97

Ամփոփում:

Ներկայումս բարձր տեխնոլոգիաները ինտենսիվորեն օգտագործվում են կրթության մեջ, ինչը մասամբ պայմանավորված է նաև ուսուցման ավանդական մեթոդներով: Մեր նպատակն է ցույց տալ, որ հակադրվող սկզբունքների և մոտեցումների փոխարեն կարևոր է դասավանդել որոշ «հին», ավանդական և նոր մեթոդներ` արհեստական բանականության հնարավոր օգտագործման հետ միասին տնտեսության թվայնացման համատեքստում: Մենք կիրառել ենք գիտական վերացարկումների, պատմական երևույթների վերլուծության, ինչպես նաև համեմատական վերլուծության մեթոդներ: Մեր ուսումնասիրության արդյունքները համապատասխանում են դրված նպատակին և հանգեցնում են այն եզրակացության, որ արհեստական բանականությունը կարող է հաջողությամբ ինտեգրվել կրթական համակարգին և կարող է բարձրացնել ուսումնական գործընթացի արդյունավետությունը` օգտագործելով գիտության և տեխնոլոգիաների նոր ձեռքբերումները` առավել արդյունավետ ավանդական մեթոդների հետ համատեղ:
В настоящее время в образовании широко используются высокие технологии, что отчасти связано с традиционными методами обучения. Наша цель - показать, что вместо противопоставляемых принципов и подходов можно обучать некоторым «старым», традиционным и новым методам, а также возможному использованию искусственного интеллекта в контексте цифровизации экономики. Мы использовали методы научного реферата, анализа исторических явлений, а также сравнительного анализа. Результаты нашего исследования соответствуют заявленной цели, приводят к выводу, что искусственный интеллект может быть успешно интегрирован в образовательную систему, может повысить эффективность учебного процесса, используя новые достижения науки и технологий в сочетании с более эффективными. традиционными методами.
Currently, high technologies are being intensively used in education, which is also partly due to traditional teaching methods. Our goal is to show that instead of opposing principles and approaches, it is important to synchronize some of the `` old '', traditional and new teaching methods with the possible use of artificial intelligence in a digital economy. We have applied methods of scientific abstraction, analysis of historical phenomena, and comparative analysis. The results of our study correspond to the set goal and lead to the conclusion that artificial intelligence can be successfully integrated into the education system and can increase the efficiency of the educational process using new advances in science and technology in combination with the most effective traditional methods.

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360034

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 13, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

159

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389248

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն