Object

Title: Տնտեսության թվայնացման դարաշրջանում կրթության ոլորտի ավանդական և նոր մեթոդների ներդաշնակեցման խնդիրները

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

Հատոր:

1

ISSN:

1829-4383

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Manaseryan T․

Այլ վերնագիր:

Synchronization Of Traditional And New Teaching Methods In A Digital Economy

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկոյթ:

89-97

Ամփոփում:

Ներկայումս բարձր տեխնոլոգիաները ինտենսիվորեն օգտագործվում են կրթության մեջ, ինչը մասամբ պայմանավորված է նաև ուսուցման ավանդական մեթոդներով: Մեր նպատակն է ցույց տալ, որ հակադրվող սկզբունքների և մոտեցումների փոխարեն կարևոր է դասավանդել որոշ «հին», ավանդական և նոր մեթոդներ` արհեստական բանականության հնարավոր օգտագործման հետ միասին տնտեսության թվայնացման համատեքստում: Մենք կիրառել ենք գիտական վերացարկումների, պատմական երևույթների վերլուծության, ինչպես նաև համեմատական վերլուծության մեթոդներ: Մեր ուսումնասիրության արդյունքները համապատասխանում են դրված նպատակին և հանգեցնում են այն եզրակացության, որ արհեստական բանականությունը կարող է հաջողությամբ ինտեգրվել կրթական համակարգին և կարող է բարձրացնել ուսումնական գործընթացի արդյունավետությունը` օգտագործելով գիտության և տեխնոլոգիաների նոր ձեռքբերումները` առավել արդյունավետ ավանդական մեթոդների հետ համատեղ:
В настоящее время в образовании широко используются высокие технологии, что отчасти связано с традиционными методами обучения. Наша цель - показать, что вместо противопоставляемых принципов и подходов можно обучать некоторым «старым», традиционным и новым методам, а также возможному использованию искусственного интеллекта в контексте цифровизации экономики. Мы использовали методы научного реферата, анализа исторических явлений, а также сравнительного анализа. Результаты нашего исследования соответствуют заявленной цели, приводят к выводу, что искусственный интеллект может быть успешно интегрирован в образовательную систему, может повысить эффективность учебного процесса, используя новые достижения науки и технологий в сочетании с более эффективными. традиционными методами.
Currently, high technologies are being intensively used in education, which is also partly due to traditional teaching methods. Our goal is to show that instead of opposing principles and approaches, it is important to synchronize some of the `` old '', traditional and new teaching methods with the possible use of artificial intelligence in a digital economy. We have applied methods of scientific abstraction, analysis of historical phenomena, and comparative analysis. The results of our study correspond to the set goal and lead to the conclusion that artificial intelligence can be successfully integrated into the education system and can increase the efficiency of the educational process using new advances in science and technology in combination with the most effective traditional methods.

Հրատարակութեան վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360034

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Object collections:

Last modified:

Jan 12, 2024

In our library since:

Jun 13, 2023

Number of object content hits:

159

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/389248

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information