Journal or Publication Title:
Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տարեգիրք = Komitas museum-institute yearbook
Date of publication:
Volume:
ISBN:
Additional Information:
Daniel Yerazhisht, Даниел Еражишт
Title:
Կոմիտասյան բազմաձայնության առանձնահատկությունների շուրջ
Other title:
Features of Komitas’s Polyphony ; Об особенностях Комитасовской полифонии
Creator:
Contributor(s):
Subject:
Թանգարաններ ; Կոմիտաս Վարդապետ
Uncontrolled Keywords:
միկրոտիեզերք ; պոլիֆոնիա ; մոնոդիա ; տարածականություն ; Օսվալդ Շպենգլեր
Abstract:
Նախքան Կոմիտասի արվեստին անդրադառնալը՝ հոդվածի հեղինակը հակիրճ մի պատմական էքսկուրս է կատարում պոլիֆոնիայի ծագման և սրա հետ կապված՝ երաժշտության հորիզոնների ընդլայնման, նոր արտահայտչամիջոցների գոյացման վերաբերյալ: Նա նշում է տարածականությունը, երաժշտության շարժման բազմավեկտորությունը, որպես միկրոտիեզերք՝ մակրոտիեզերքի արտացոլման հնարավորությունը և այլն: Կիրառելով երաժշտագետների և փիլիսոփաների ուսումնասիրությունների արդյունքները, գումարելով սեփական դիտարկումները՝ հոդվածագիրը վերլուծում և մեկնաբանում է Կոմիտասի բազմաձայնությունը, նրա առանձնահատկությունները, դիտելով այն որպես դասական պոլիֆոնիայի, հայ ժողովրդական և հոգևոր երգարվեստից բխեցրած բազմաձայնության օրգանական միաձույլ շարադրանք:
Before referring to Komitas’s art, the author of the article conducts an excursion into the history of the emergence of polyphony, as well as touches upon the broadening of music horizons and the acquisition of new artistic devices. He points out the spatiality in polyphony, the multi–vectoral ability of music motion, the possibility of reflecting macrocosm within microcosm, etc. While applying the outcome of the research conducted by musicologists and philosophers and complementing the latter with his own views on the subject, the author of the article analyzes and interprets Komitas’s polyphony and its features. He considers Komitas’s polyphony to have appeared as an organic fusion of classical music with the polyphony deriving from the Armenian folk and sacred chant.
Прежде чем обратиться к искусству Комитаса, автор совершает короткий экскурс в историю формирования полифонии, и, в связи с этим, в расширение горизонтов музыки и возникновение новых средств выразительности. Он отмечает пространственность, многовекторность движения музыки, возможность отразить макрокосмос в микрокосмосе и т.д. Основываясь на результатах исследований музыковедов и философов и прибавляя к этому собственные наблюдения, автор статьи анализирует особенности полифонии Комитаса, рассматривая ее как органичный сплав классической полифонии и многоголосия, вытекающего из армянского народного и духовного песнетворчества.
Table of contents:
ԳԼՈՒԽ Ա. Կոմիտաս
CHAPTER I: komitas
Place of publishing:
Երևան