Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Վերահսկողության իրականացման համար ընտրում եմ ուսուցման ժողովրդավարական ոճը, երբ բոլորը ընտրության, ազատ արտահայտվելու, առաջարկություններանելու, որոշումներ կայացնելու հնարավորություն է ընձեռվում։ Եվ բոլոր մասնակիցներին ներկայացվում է վերահսկողության վերաբերյալ առկա մոտեցումները, մոդելները։ Ուշադրություն է դարձվում վերահսկողի հատկանիշների, նպատակի, իրականացման մոդելի վրա և հետադարձ կապով ամփոփում թե գործնականում ինչ նորություն կներդնեմ իմ գործդունեության մեջ։
Для осуществления контроля выбираю учебный демократический
стиль, когда всем предоставляется возможность выбора, возможность свободно выражать свое мнение, делать предложения, принимать решения. Всем участникам представляются имеющиеся подходы, модели, связанные с контролем. Обращается внимание на качественные данные того, кто контролирует, на цели, на реализацию модели. Обратной связью обобщаю, что нового на практике я внесу в свою деятельность.
In order to supervise, I select democratic teaching methods, when there is a possibility for a choice between teaching methods and there is a free speech, objections and decisions. Existing approaches and models of supervision are presented to the participants. It focuses on the purpose and the implementation model of the supervisor and summarizes the feedback as to what novelty I will put into practice.
Երևան
oai:arar.sci.am:379553
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Nov 18, 2024
Nov 18, 2024
8
https://arar.sci.am/publication/410647
Edition name | Date |
---|---|
Շեգունց, Արմինե, Ուսուցչի աշխատանքի վերահսկողության իրականացման մոդելները | Nov 18, 2024 |
Մանվելյան, Անահիտ Խմբ․ հանձնախումբ՝ Ս. Հայրապետյան (գլխ․ խմբ․) Հ. Հարությունյան Ծ. Մովսիսյան Ռ. Աղայան Հ. Մատիկյան
Հովակիմյան, Հովակիմ Գլխավոր խմբագիր՝ Մայա Գրիգորյան
Եղիազարյան, Սյուզաննա Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան
Բաղդասարյան, Էլլադա Գասպարյան, Օքսանա
Հարությունյան, Մհեր Միքայելյան, Գեղամ