Օբյեկտ

Վերնագիր: Վանկաշեշտական ոտանավորի կառուցման եղանակները Վ. Տերյանի պոեզիայում

Ստեղծողը:

Բերբերյան, Վալտեր

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

Համար:

4 (42)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Берберян В., Berberyan V.

Այլ վերնագիր:

Способы организации силлабо-тонического стихосложения в поэзии В. Терьяна ; The means of composition of accentual-syllabic versein the poetry of Vahan Terian

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

135-146

Ամփոփում:

Վ. Տերյանը բանաստեղծական ձևերի և արտահայտչական միջոցների մեծ նորարար, բանաստեղծ-տեսաբան է: Տաղաչափության բնագավառում Վ. Տերյանը հեղաբեկում կատարեց՝ հասնելով երաժշտականության, ներդաշնակության և համաչափության: Նա հիմնականում օգտագործել է մեր լեզվին բնութագրական վանկական համակարգը՝ նախընտրելով 10=5+5 տողաչափը, բայց վանկաշեշտական համակարգի կիրառումը ևս կիրարկվել է նրա գործեում: Վանկաշեշտական համակարգին են պատկանում 57 գործ, որոնցից սոսկ 11-ն են գրված ճշգրիտ կայուն շեշտադրություն ունեցող պարզոտնյա ոտքերով, իսկ մնացածը թեև գրված են պարզոտնյա չափերով, այնուամենայնիվ, ունեն շեշտադրության առանձին խախտումներ: Մեր զեկուցման մեջ բացահայտել ենք վանկաշեշտական ոտանավորի կառուցման եղանակները Վ. Տերյանի պոեզիայում և ապացուցել, որ որքան էլ գրավիչ լինեն վանկաշեշտական ոտանավորի սկզբունքները, դրանք հայերենում չեն կարող դառնալ համատարած: Ընդհանուր պատկերը ներկայացրել ենք վիճակագրության միջոցով:
В. Терьян является поэтом-теоретиком и великим новатором стихотворных форм и средств выражения. В. Терьян совершил революцию в области метрики, достигнув музыкальности, гармоничности и соразмерности. Он преимущественно пользовался слоговой системой, характерной для армянского языка, предпочитая 10=5+5 размер строки. Однако, в его произведениях применена также и силлабо-тоническая система. К таковой принадлежат 57 произведений, из которых лишь 11 написаны регулярной стопой с точным и стабильным акцентированием, а остальные, хотя и написаны регулярным размером, тем не менее имеют отдельные нарушения акцентирования. В настоящем докладе нам удалось раскрыть способы организации силлабо-тонического стихосложения в поэзии В. Терьяна и доказать, что какими бы привлекательными ни были принципы силлабо-тонического стихосложения, данный тип стиха не может стать общераспространенным в армянском языке. Общая картина представлена статистикой.
Vahan Terian was a poet, theorist, and a great innovator of poetic forms and literary devices. He revolutionized the metre, achieving musicality, proportionality, and harmony. He mainly employed the syllabic system typical for the Armenian language, preferring the 10=5+5 line, but also introduced the accentual-syllabic system into his works. His works include 57 poems of accentual-syllabic type, yet only 11 of those are composed in regular meter with precise and consistent accentuation, while the rest, still using the regular meter, nevertheless exhibit several deviations of accentuation. In this article, we have uncovered the means of composition of accentualsyllabic verse in the poetry of Vahan Terian and proved that however attractive the principles of accentual-syllabic verse might be, they cannot become widespread in Armenian. The overall pattern is represented statistically.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:379548

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Nov 18, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Nov 18, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

28

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/410642

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն