Object

Title: Կենսաբանության դերը աշակերտների մտածողության զարգացման և գիտական աշխարհայացքի ձևավորման գործընթացում

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Իմաստություն=Wisdom=Мудрость

Հրապարակման ամսաթիվ:

2014

Հատոր:

2

Համար:

1

ISSN:

1829-3824 ; e-2738-2753

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Tangamyam Tigran, Sargsyan Hasmik, Davtyan Nelli

Այլ վերնագիր:

The Role of Biology in the Process of the Development of School Students’ Thinking and Scientific Outlook Formation

Համատեղ հեղինակները:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

49-59

Ամփոփում:

Անհատի և հասարակության զարգաց-ման, մարդ և բնություն փոխհարաբերության, բնական երևույթների և օրինաչափությունների բացահայտման, դրանց պատճառահետևանքային կապի գիտական և ճիշտ ընկալման, գնահատման և գործնականում կիրառման, գիտական աշխարհայացքի ձևավորման գործում շատ կարևոր է բնա-կան գիտությունների դերը: Հանրակրթական դպրոցում գերակայում է ուսուցման առարկայակենտրոն մոդելը: Բնական երևույթները չեն մեկնաբանվում կազմավորվածության համակարգված և պատճառահետևանքային կապի սկզբունքով, որը հանգեցնում է բնագիտական առարկաների համակարգում լոկալ և դիսկրետ գիտելիքների ձևավորմանը, ինչը նվազեցնում է բնական գիտությունների, այդ թվում նաև կենսաբանության, աշխարհայացքային ֆունկցիան:
A particular biological phenomenon is easier to digest and remember in the system, rather than isolated. Separation of internal and external systems, the neglect of their unity has a negative impact on identification of many biological systems. One of the important ways of knowing the integrity of nature is the systematic identification of causal relationships between events and philosophical interpretation of biological systems.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

«Տիգրան Մեծ» հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:369526

Լեզու:

hy

Object collections:

Last modified:

Oct 8, 2025

In our library since:

Feb 7, 2024

Number of object content hits:

69

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/399274

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information