Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Творческое мышление в конфликтной ситуации
Other title:
The Role of Creative Thinking in a Conflict Situation ; Ստեղծագործական մտածելակերպը կոնֆլիկտային իրավիճակում
Creator:
Corporate Creators:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Coverage:
Abstract:
В статье обсуждается роль творческого мышления в конфликтной ситуации. В связи с проблемой исследования конкретизируются понятия «внешних и внутренних» условий мыслительной деятельности, где конфликтная ситуация выступает в качестве связующего звена мышления и деятельности. На примере моделей, предложенных разными авторами, всесторонне анализируется процесс мышления в ходе решения проблемных ситуаций. В частности обсуждается проявление различных особенностей и процессов мышления, таких как логика, интуиция, конвергенция, дивергенция, на разных этапах развития процесса мышления. Представляется обобщенная модель мышления в процессе поиска решения в проблемном поле конфликтной ситуации, где отдельно рассматриваются функции интеллекта и творческого мышления․
Հոդվածում վերլուծված է ստեղծագործական մտածողության դերը կոնֆլիկտային իրադրությունում: Ներկայացված են մտածողության «արտաքին և ներքին» պայմանները, որտեղ կոնֆլիկտային իրադրությունը հանդես է գալիս որպես կապող օղակ մտածողության և գործունեության միջև: Տարբեր հեղինակների կողմից առաջադրված մոդելների հիման վրա վերլուծվում է մտածողության գործընթացի զարգացումը պրոբլեմային իրադրության լուծման ընթացքում: Մասնավորապես քննարկվում են մտածողության տարբեր առանձնահատկությունների և գործընթացների դրսևորումները մտածողության գործընթացի զարգացման տարբեր փուլերում: Ներկայացվում է կոնֆլիկտային իրադրությունում մտածողության զարգացման ընդհանրացված մոդելը, որտեղ առանձին դիտարկվում են ինտելեկտի և ստեղծագործական մտածողության գործառույթները:
The role of creative thinking in a conflict situation is analyzed in the article. The “internal and external” thinking conditions are presented where the conflict situation is acting as a linkage between thinking and activity. The development of thinking process during the settlement of a conflict situation is analyzed based on models suggested by different authors. Particularly, demonstrations of various peculiarities and processes of thinking in different stages of the thinking process development are discussed. The generalized model of thinking in a conflict situation is presented where the functions of intellect and creative thinking are observed separately.
Place of publishing:
Երևան