Tangamyam Tigran, Sargsyan Hasmik, Davtyan Nelli
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Անհատի և հասարակության զարգաց-ման, մարդ և բնություն փոխհարաբերության, բնական երևույթների և օրինաչափությունների բացահայտման, դրանց պատճառահետևանքային կապի գիտական և ճիշտ ընկալման, գնահատման և գործնականում կիրառման, գիտական աշխարհայացքի ձևավորման գործում շատ կարևոր է բնա-կան գիտությունների դերը: Հանրակրթական դպրոցում գերակայում է ուսուցման առարկայակենտրոն մոդելը: Բնական երևույթները չեն մեկնաբանվում կազմավորվածության համակարգված և պատճառահետևանքային կապի սկզբունքով, որը հանգեցնում է բնագիտական առարկաների համակարգում լոկալ և դիսկրետ գիտելիքների ձևավորմանը, ինչը նվազեցնում է բնական գիտությունների, այդ թվում նաև կենսաբանության, աշխարհայացքային ֆունկցիան:
A particular biological phenomenon is easier to digest and remember in the system, rather than isolated. Separation of internal and external systems, the neglect of their unity has a negative impact on identification of many biological systems. One of the important ways of knowing the integrity of nature is the systematic identification of causal relationships between events and philosophical interpretation of biological systems.
Երևան
oai:arar.sci.am:369526
Apr 16, 2024
Feb 7, 2024
16
https://arar.sci.am/publication/399274
Edition name | Date |
---|---|
Թանգամյան, Տիգրան, Կենսաբանության դերը աշակերտների մտածողության զարգացման և գիտական աշխարհայացքի ձևավորման գործընթացում | Apr 16, 2024 |
Դավթյան, Նելլի Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Հովհաննիսյան, Վարդուհի Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Բաբայան, Տիգրան Սահակյան, Նարեկ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Սիմոնյան, Վարդիթեր