Object

Title: Взрослое музыкальное образование как императив меняющихся реальностей современного общества

Journal or Publication Title:

Իմաստություն=Wisdom=Мудрость

Date of publication:

2014

Volume:

2

Number:

1

ISSN:

1829-3824 ; e-2738-2753

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Կարոյան Մարինե, Karoyan Marine

Other title:

Իրավաբանների կրթման մասնագիտական հոգեբանական իրավասությունների ձևավորման առանձնահատկությունները ժամանակակից հասարակությունում ; Adult Music Education as an Imperative of Changing Realities of Modern Society

Corporate Creators:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Coverage:

143-148

Abstract:

Последние исследования в области взрослого образования доказывают, что взрослые, которые хотят быть активными в музыкальной деятельности или же играть на каком-нибудь инструменте, возлагают на это большие надежды. Теория взрослого образования кажется постоянно меняющейся мозаикой, в которой старые части превращаются в новое видение. В статье делается попытка изучить причины и мотивы образования взрослых, исследовать различия между детским и взрослым образованием, а также выдвинуть идеи о том, как учитель музыки может работать со взрос-лыми в целях содействия и оптимальной поддержки․
Մեծահասակների կրթության ոլորտի վերջին ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ մեծահասակները, որոնք ցանկություն են հայտնում ընդգրկվել երաժշտական որևէ ակտիվության շրջանակներում, կամ էլ նվագել որևէ երաժշտական գործիք, շատ մեծ հույսեր են ունենում: Մեծահասկաների կրթության տեսությունը այժմ թվում է անվերջ փոփոխվող մի մոզաիկա, որի հին մասերը նոր տեսլական են ստեղծում: Հոդվածում փորձ է արված հետազոտել կրթություն ստանալ ցանկացող մեծահասակների մոտիվներն ու պատճառները, ուսումնասիրել տարբերությունները երեխաների և մեծահասակների կրթության միջև, ինչպես նաև փորձել օգնել երաժշտության ուսուցչին մեծահասակի հետ աշխատելիս` վերջինիս ցանկությունները խթանելու և հնարավորինս մեծ աջակցություն ցույց տալու նպատակով։
The latest research in the field of adult education prove that adults wishing to engage in musical activities and in particular to play a musical instrument are pinned high hopes. Adult learning theory seems everchanging mosaic, where the old parts are transformed into new vision. In the article there is an attempt to study the causes and motivations of adult education, investigate the differences of children's and adult education as well as provide ideas on how music teachers could work with adults to promote them optimum support․

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

«Տիգրան Մեծ» հրատ․

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:369537

Language:

ru

Object collections:

Last modified:

Apr 16, 2024

In our library since:

Feb 7, 2024

Number of object content hits:

13

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/399290

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information