Օբյեկտ

Վերնագիր: Էքստրեմումների ուսուցման որոշ մեթոդական հնարներ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիւ:

2021

Համար:

1 (39)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Степанян С. П., Хачатрян Р. А., Stepanyan S. P., Khachatryan R. A.

Այլ վերնագիր:

Некоторые методические приемы обучения экстремумов ; Some Methodological Techniques For Teaching Extremums

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկոյթ:

76-85

Ամփոփում:

Հոդվածում քննարկվել է հանրակրթական դպրոցի «Հանրահաշիվ և մաթենատիկական անալիզի տարրեր» առարկայի և բուհական «Մաթեմատիկական անալիզ» գիտակարգի ուսուցման գործընթացում ուսումնասիրվող առանցքային հասկացություններից մեկի՝ ֆունկցիայի էքստրեմումների վերաբերյալ գիտելիքների ամուր յուրացման և դրանց կիրառական ուղղվածության ապահովման հիմնախնդիրը: «Գիտելիք, հասկացում, կիրառում, վերլուծում, համադրում, գնահատում» համախմբի մեկնաբանությունները զուգադրվել են մաթեմատիկայի տեսության մեջ և պրակտիկայում իրագործվող գործիքային (инструментальный-instrumental), գործընթացայի (процедуральный-procedural), կոնտեքստային (контекстуальный- contextual), հայեցակարգային (концептуал-relational), փոխանցային (переносный- transformable), ընդհանրական (обобщенный-generalised), վերացական (абстрактный- abstract), ռեֆլեքսիվ (рефлексивный- reflexive) մակարդակների հետ:
В статье обсуждалась проблема прочного усвоения знаний одной из ключевых понятий, изучаемых в процессе обучения по предмету «Элементы Алгебры и математического анализа» общеобразовательной школы и вузовского дисциплина «Математический анализ», понятия экстремумов функции и методы обеспечения их прикладной направленности. Определения "Знания, понимания, применения, анализа, сопоставления, оценки" сопоставлены с инструментальными, процессуальными, контекстными, концептуальными, переносными, обобщенными, абстрактными, рефлексивными уровнями, реализуемыми в теории математики и практике.
The article deals with the problem of solid assimilation of knowledge of one of the key concepts studied in the course of training on the subject "Elements of Algebra and mathematical analysis "of general education schools and university discipline" Mathematical Analysis", the concepts of extremes of function and methods of ensuring their applied orientation. The definitions of "Knowledge, understanding, application, analysis, comparison, evaluation" are compared with the instrumental, procedural, contextual, conceptual, figurative, generalized, abstract, reflexive levels implemented in the theory of mathematics and practice.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:370537

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Feb 22, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

20

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/400358

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն