Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Степанян С. П., Хачатрян Р. А., Stepanyan S. P., Khachatryan R. A.
Некоторые методические приемы обучения экстремумов ; Some Methodological Techniques For Teaching Extremums
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Հոդվածում քննարկվել է հանրակրթական դպրոցի «Հանրահաշիվ և մաթենատիկական անալիզի տարրեր» առարկայի և բուհական «Մաթեմատիկական անալիզ» գիտակարգի ուսուցման գործընթացում ուսումնասիրվող առանցքային հասկացություններից մեկի՝ ֆունկցիայի էքստրեմումների վերաբերյալ գիտելիքների ամուր յուրացման և դրանց կիրառական ուղղվածության ապահովման հիմնախնդիրը: «Գիտելիք, հասկացում, կիրառում, վերլուծում, համադրում, գնահատում» համախմբի մեկնաբանությունները զուգադրվել են մաթեմատիկայի տեսության մեջ և պրակտիկայում իրագործվող գործիքային (инструментальный-instrumental), գործընթացայի (процедуральный-procedural), կոնտեքստային (контекстуальный- contextual), հայեցակարգային (концептуал-relational), փոխանցային (переносный- transformable), ընդհանրական (обобщенный-generalised), վերացական (абстрактный- abstract), ռեֆլեքսիվ (рефлексивный- reflexive) մակարդակների հետ:
В статье обсуждалась проблема прочного усвоения знаний одной из ключевых понятий, изучаемых в процессе обучения по предмету «Элементы Алгебры и математического анализа» общеобразовательной школы и вузовского дисциплина «Математический анализ», понятия экстремумов функции и методы обеспечения их прикладной направленности. Определения "Знания, понимания, применения, анализа, сопоставления, оценки" сопоставлены с инструментальными, процессуальными, контекстными, концептуальными, переносными, обобщенными, абстрактными, рефлексивными уровнями, реализуемыми в теории математики и практике.
The article deals with the problem of solid assimilation of knowledge of one of the key concepts studied in the course of training on the subject "Elements of Algebra and mathematical analysis "of general education schools and university discipline" Mathematical Analysis", the concepts of extremes of function and methods of ensuring their applied orientation. The definitions of "Knowledge, understanding, application, analysis, comparison, evaluation" are compared with the instrumental, procedural, contextual, conceptual, figurative, generalized, abstract, reflexive levels implemented in the theory of mathematics and practice.
Երևան
oai:arar.sci.am:370537
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Oct 21, 2025
Feb 22, 2024
26
https://arar.sci.am/publication/400358
| Հրատարակութեան անունը | Թուական |
|---|---|
| Ստեփանյան, Ս. Պ., Էքստրեմումների ուսուցման որոշ մեթոդական հնարներ | Oct 21, 2025 |
Բաբայան, Տիգրան Սահակյան, Նարեկ Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Միրզոյան, Լուսինե
Սիմոնյան, Վարդիթեր
Փալիկյան, Գ. Ու. Հոբոսյան, Ն. Գ. Հովակիմյան, Ս. Ա. Ռիժովա, Օ. Ն. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Մուրադյան, Լ.Կ. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Խալաթյան, Գայանե Գլխ․ խմբ․՝ Ս․ Մ․ Սահակյան