The Motives of Rebuilding Teachers’ Professional Activity in Changing Armenia
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հոդվածում փորձարարական հետազոտությունների հիման վրա ներկայացվում են ուսուցիչների մանկավարժական համոզմունքները, դրանց բացասական ազդեցությունը նրանց անձնային բնութագրերի վրա և իրենց գործունեությունը վերակառուցելու չկամությունը: Կրթական համակարգի դիտարկման հիման վրա ցույց է տրվում, որ ուսուցիչների մասնագիտական վերապատրաստման ավանդական դասընթացները ուղղված են եղել կրթական համակարգի մեկ բաղադրիչի փոփոխմանը, ինչը եղել է դասընթացների անարդյունավետության գլխավոր պատճառը: Հիմնավորվում է, որ ՀՀ ԿԳՆ վերջին տարիների որոշումները որակական փոփոխություններ են մտցրել կրթական համակարգի բաղադրիչներում, ինչը և նպաստավոր պայմաններ է ստեղծել ուսուցիչների վերակառուցման մոտիվացիայի համար: Հիմնավորվում է վերապատրաստման նոր դասընթացները վարքի փոփոխման մոդելի հիման վրա մշակելու և դրա համար անհրաժեշտ գիտական և կրթական կառույցների կազմակերպման նպատակահարմարությունը:
The article discusses teachers’ pedagogical beliefs, their negative impact on their individual characteristics and the unwillingness to rebuild their activities. Based on the observations of the educational system it becomes apparent that the traditional courses for the teachers’ professional training have been directed towards the change of only one component of the system, which has been the main reason of the ineffectiveness of those courses.
Երևան
oai:arar.sci.am:369539
Apr 16, 2024
Feb 7, 2024
12
https://arar.sci.am/publication/399294
Edition name | Date |
---|---|
Պետրոսյան, Ռուբեն, Ուսուցիչների մասնագիտական գործունեության վերակառուցման դրդապատճառները փոփոխվող Հայաստանում | Apr 16, 2024 |
Եղիազարյան, Սյուզաննա Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան
Բաղդասարյան, Էլլադա Գասպարյան, Օքսանա
Հարությունյան, Մհեր Միքայելյան, Գեղամ