Օբյեկտ

Վերնագիր: Մեթոդական երաշխավորություններ գրաճանաչությունից

Ստեղծողը:

Պետրոսյան, Աննա

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2014

Հատոր:

1

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Петросян А., Petrosyan A.

Այլ վերնագիր:

Методические рекомендации по грамоте ; Methodical Recommendations on Sonliteracy

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկույթ:

36-42

Ամփոփում:

Статья представляет интерес для учителей начальных классов, председателей предметных методических объединений, контролирующих данный сектор, заместителей директора по учебной части и всех тех, кто интересуется данной сферой. Рассматриваются пути преодоления проблем, возникающие в процессе обучения грамматическому материалу в первом классе. Эти рекомендации частично способствуют развитию умений осознанного чтения первоклассников, формированию письменной речи.
The article is of some interest for elementary school teachers, heads of methodical unions, deputy directors of studies and all those who are interested in this topic. Several ways of overcoming difficulties which appear in the process of teaching literacy in the first grade of public elementary schools are considered. These recommendations partially contribute to the development and formation of first-graders‘ comprehension reading and writing skills.
Հոդվածը նախատեսված է հանրակրթական դպրոցների կրտսեր օղակում դասավանդող ուսուցիչների, օղակը վերահսկող համապատասխան առարկայական մասնախմբի նախագահների, ուսումնական գծով փոխտնօրենների և առարկայով հետաքրքրվող անձանց համար: Հոդվածում ներկայացված են գրաճանաչության ուսուցման գործընթացում ծառացած դժվարությունների հաղթահարման որոշ ուղիներ, որոնք արդեն դիտարկվել են հանրակրթական տարրական դպրոցների առաջին դասարաններում: Այդ առաջարկությունները մասամբ նպաստում են առաջին դասարանում սովորող աշակերտների հասկանալով կարդալու կարողությունների զարգացմանը, գրավոր խոսքի ձևավորմանը:

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:363514

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Oct 11, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

11

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/392361

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն