Նիւթ

Վերնագիր: Քննադատական մտածողության զարգացումը ինքնուրույն ընթերցանության դասաժամերին

Ստեղծողը:

Զաքարյան, Աիդա

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2014

Հատոր:

1

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Казарян А., Zaqaryan A.

Այլ վերնագիր:

Развитие критического мышления на уроках самостоятельного чтения ; The Development of Critical Thinking in Independent Reading Classes

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկույթ:

28-31

Ամփոփում:

Использование в учебном процессе методов развития критического мышления и навыков помогает учащимся младшей ступени обучения приобрести умение критически мыслить, с готовностью участвовать в решении сложных задач и делать выводы на самом высоком уровне, а также принимать активное участие в учебном процессе и сотрудничать со своими товарищами. В итоге учащиеся приобретают качества мыслящей, творческой и способной к активному обучению личности.
Using the methods of developing critical thinking and skills during the educational process, students of primary education are capable to acquire skills of critical celebrating, participate in solving difficult tasks and make conclusions on the highest level, as well as actively participate in the educational process and cooperate with partners. As a result, students acquire the qualities of thinking, creative and capable of active learning personality.
Դասավանդման ընթացքում կիրառելով քննադատական մտածողության զարգացմանը նպաստող մեթոդներ ու հնարներ` կարծում ենք, որ մեր փոքրահասակ սաներն էլ կարող են սովորել քննադատաբար մտածել, պատրաստակամորեն մասնակցել բարդ խնդիրների լուծում պահանջող առաջադրանքների կատարմանը և ընդունակ լինել դրսևորելու որոշումներ կայացնելու կարողության բարդ մակարդակ, լինելու իրենց ուսումնառության ակտիվ դերակատարները, համագործակցելու իրենց դասընկերների հետ: Աշակերտները դառնում են ակտիվ սովորող, մտածող և ստեղծագործող անհատներ:

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:363512

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Oct 11, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

39

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/392359

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն