Հրապարակման մանրամասներ:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիւ:
Հատոր:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
Վերնագիր:
Մեթոդական երաշխավորություններ գրաճանաչությունից
Այլ վերնագիր:
Методические рекомендации по грамоте ; Methodical Recommendations on Sonliteracy
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Խորագիր:
Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
հնչյունային լսողություն ; նախաայբբենական շրջան ; ֆիզիկական զարգացում ; գծապատկեր ; սոցիալական պատրաստվածություն ; հուզակամային ոլորտ ; ընտրովի ընթերցանություն ; ուղղորդված ընթերցանություն ; բառապատկերներ
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
Статья представляет интерес для учителей начальных классов, председателей предметных методических объединений, контролирующих данный сектор, заместителей директора по учебной части и всех тех, кто интересуется данной сферой. Рассматриваются пути преодоления проблем, возникающие в процессе обучения грамматическому материалу в первом классе. Эти рекомендации частично способствуют развитию умений осознанного чтения первоклассников, формированию письменной речи.
The article is of some interest for elementary school teachers, heads of methodical unions, deputy directors of studies and all those who are interested in this topic. Several ways of overcoming difficulties which appear in the process of teaching literacy in the first grade of public elementary schools are considered. These recommendations partially contribute to the development and formation of first-graders‘ comprehension reading and writing skills.
Հոդվածը նախատեսված է հանրակրթական դպրոցների կրտսեր օղակում դասավանդող ուսուցիչների, օղակը վերահսկող համապատասխան առարկայական մասնախմբի նախագահների, ուսումնական գծով փոխտնօրենների և առարկայով հետաքրքրվող անձանց համար: Հոդվածում ներկայացված են գրաճանաչության ուսուցման գործընթացում ծառացած դժվարությունների հաղթահարման որոշ ուղիներ, որոնք արդեն դիտարկվել են հանրակրթական տարրական դպրոցների առաջին դասարաններում: Այդ առաջարկությունները մասամբ նպաստում են առաջին դասարանում սովորող աշակերտների հասկանալով կարդալու կարողությունների զարգացմանը, գրավոր խոսքի ձևավորմանը:
Հրատարակութեան վայրը:
Ստեփանակերտ
Տեսակ:
Ձեւաչափ:
Թուայնացում:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան