Publication Details:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Մեթոդական երաշխավորություններ գրաճանաչությունից
Other title:
Методические рекомендации по грамоте ; Methodical Recommendations on Sonliteracy
Creator:
Corporate Creators:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Subject:
Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա
Uncontrolled Keywords:
հնչյունային լսողություն ; նախաայբբենական շրջան ; ֆիզիկական զարգացում ; գծապատկեր ; սոցիալական պատրաստվածություն ; հուզակամային ոլորտ ; ընտրովի ընթերցանություն ; ուղղորդված ընթերցանություն ; բառապատկերներ
Coverage:
Abstract:
Статья представляет интерес для учителей начальных классов, председателей предметных методических объединений, контролирующих данный сектор, заместителей директора по учебной части и всех тех, кто интересуется данной сферой. Рассматриваются пути преодоления проблем, возникающие в процессе обучения грамматическому материалу в первом классе. Эти рекомендации частично способствуют развитию умений осознанного чтения первоклассников, формированию письменной речи.
The article is of some interest for elementary school teachers, heads of methodical unions, deputy directors of studies and all those who are interested in this topic. Several ways of overcoming difficulties which appear in the process of teaching literacy in the first grade of public elementary schools are considered. These recommendations partially contribute to the development and formation of first-graders‘ comprehension reading and writing skills.
Հոդվածը նախատեսված է հանրակրթական դպրոցների կրտսեր օղակում դասավանդող ուսուցիչների, օղակը վերահսկող համապատասխան առարկայական մասնախմբի նախագահների, ուսումնական գծով փոխտնօրենների և առարկայով հետաքրքրվող անձանց համար: Հոդվածում ներկայացված են գրաճանաչության ուսուցման գործընթացում ծառացած դժվարությունների հաղթահարման որոշ ուղիներ, որոնք արդեն դիտարկվել են հանրակրթական տարրական դպրոցների առաջին դասարաններում: Այդ առաջարկությունները մասամբ նպաստում են առաջին դասարանում սովորող աշակերտների հասկանալով կարդալու կարողությունների զարգացմանը, գրավոր խոսքի ձևավորմանը:
Place of publishing:
Ստեփանակերտ
Type:
Format:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան