Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Обучение причастному обороту в основной школе (базовой) ; Teaching Participle Phrase in Secondary School
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Обучение деепричастному обороту имеет теоретическую и практическую значимость. В процессе обучения данной теме необходимо обратить внимание на некоторые проблемы – разграничение личных и неличных форм глагола, взаимоотношение деепричастного оборота и сложного глагола, способы выражения главного члена деепричастного оборота, синтаксические функции деепричастного оборота и правила пунктуации деепричастного оборота.
Teaching participle phrase has theoretical and practical significance. In the process of teaching this topic it is necessary to pay attention to a number of problems – differentiation of finite and nonfinite verbs, interrelation between participle phrase and complex verbs, means of expression of principal member of the participle phrase, syntactical function of participle phrase and punctuation rules of participle phrase.
Դերբայական դարձվածի ուսուցումը տեսական և գործնական նշանակություն ունի: Թեմայի ուսուցման գործընթացում անհրաժեշտ է ուշադրություն դարձնել մի շարք հիմնախնդիրների` դիմավոր և անդեմ բայերի տարբերակմանը, դերբայական դարձված և հարադիր բայ հասկացությունների առնչությանը, դերբայական դարձվածի գերադաս անդամի արտահայտությանը, դերբայական դարձվածի շարահյուսական գործառությանը և կետադրությանը:
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:362992
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 12, 2024
Sep 18, 2023
265
https://arar.sci.am/publication/392355
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Վանյան, Ամալյա, Դերբայական դարձվածի ուսուցումը հիմնական դպրոցում | Jan 12, 2024 |
Սուքիասյան, Հենրիետա Վ. Զաքարյան, Հովհաննես Լ.
Սարգսյան, Մերի Բաղրամյան, Սեդա Գլխ․ խմբ․՝ Վազգեն Համբարձումյան (2003-)
Ղամոյան, Լուսինե Սարգսյան, Մերի Քարտաշյան, Անահիտ Պատ․ խմբ․՝ Ն․ Ժ․ Սարգսյան