Նիւթ

Վերնագիր: Использование текстов в системе обучения употреблению глаголов движения в речи

Ստեղծողը:

Мкртичян, Сусанна

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիւ:

2020

Հատոր:

2

ISSN:

1829-4383

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Մկրտիչյան Ս., Mkrtichyan S.

Այլ վերնագիր:

Տեքստերի օգտագործումը շարժում արտահայտող բայերի ուսուցման համակարգում ; Texts In Teaching Verbs Of Motion In Speech

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկոյթ:

46-54

Ամփոփում:

Ռուսերենի ուսուցման ընթացքում առանձնահատուկ ուշադրություն պետք է դարձվի բայերի ընկալմանն ու կիրառմանը: Փորձը ցույց է տալիս, որ սովորողները հատկապես դժվարանում են շարժում արտահայտող բայերի բառաքերականական խմբերը ընկալել և կիրառել: Շարժում արտահայտող բայերի կիրառությունը ուսուցանելիս առաջանում են խնդիրներ, որոնց լուծմանը նպաստում է տեքստերի հետ աշխատանքը: Այն հնարավորություն է ընձեռում ստեղծել այնպիսի իրադրություններ, երբ սովորողները պետք է ինքնուրույն լուծեն ծառացած խնդիրները, ընտրեն ճիշտ լեզվական միջոցները՝ թեմայի և ստեղծվող տեքստի առանցքային մտքի համաձայն: Տեքստը խոսքային գործունեությունն է իր տարբեր դրսևորումներով, ինչպես նաև գրականության և մշակույթի հետ հաղորդակցվելու միջոց:
В курсе обучения русскому языку усвоению и употреблению глагольной лексики должно уделяться особое внимание. Практика показывает, что учащиеся особенно затрудняются в усвоении и употреблении лексико-семантической группы глаголов движения. При обучении употреблению глаголов движения в речи возникают проблемы, разрешению которых способствует работа с текстом, позволяющая поставить учащихся-армян в такую ситуацию, когда они должны самостоятельно решать стоящие перед ними задачи, отбирать нужные языковые средства в соответствии с темой и основной мыслью создаваемого текста. Текст является речевым произведением, результатом использования системы языка, основным средством овладения речевой деятельностью во всех ее видах, а также важнейшим средством приобщения к литературе и культуре.
Teaching Russian pays special attention to acquisition and use of verbs. The practice has shown that learners face challenges in the acquisition and use of the lexico-semantic field of motion verbs. Teaching motion verbs in speech to Armenian learners encounters problems that may be addressed by work with the text – by creating real-life situations for learners to solve authentic tasks and select proper linguistic means in line with the topic and the gist of the created text. Text is a speech event, the outcome of language system use, a main means for mastering speech in all its flavors, as well as an important means for getting insights into target literature and culture.

Հրատարակութեան վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:360374

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 21, 2023

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

28

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/389620

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն