Object structure

Publication Details:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:

Journal or Publication Title:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Date of publication:

2020

Volume:

2

ISSN:

1829-4383

Official URL:


Additional Information:

Մկրտիչյան Ս., Mkrtichyan S.

Title:

Использование текстов в системе обучения употреблению глаголов движения в речи

Other title:

Տեքստերի օգտագործումը շարժում արտահայտող բայերի ուսուցման համակարգում ; Texts In Teaching Verbs Of Motion In Speech

Creator:

Мкртичян, Сусанна

Corporate Creators:

Արցախի պետական համալսարան

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Subject:

Методика преподавания русского языка

Uncontrolled Keywords:

глаголы движения ; русский язык ; речевая деятельность ; текст ; задания ; система обучения

Coverage:

46-54

Abstract:

Ռուսերենի ուսուցման ընթացքում առանձնահատուկ ուշադրություն պետք է դարձվի բայերի ընկալմանն ու կիրառմանը: Փորձը ցույց է տալիս, որ սովորողները հատկապես դժվարանում են շարժում արտահայտող բայերի բառաքերականական խմբերը ընկալել և կիրառել: Շարժում արտահայտող բայերի կիրառությունը ուսուցանելիս առաջանում են խնդիրներ, որոնց լուծմանը նպաստում է տեքստերի հետ աշխատանքը: Այն հնարավորություն է ընձեռում ստեղծել այնպիսի իրադրություններ, երբ սովորողները պետք է ինքնուրույն լուծեն ծառացած խնդիրները, ընտրեն ճիշտ լեզվական միջոցները՝ թեմայի և ստեղծվող տեքստի առանցքային մտքի համաձայն: Տեքստը խոսքային գործունեությունն է իր տարբեր դրսևորումներով, ինչպես նաև գրականության և մշակույթի հետ հաղորդակցվելու միջոց:
В курсе обучения русскому языку усвоению и употреблению глагольной лексики должно уделяться особое внимание. Практика показывает, что учащиеся особенно затрудняются в усвоении и употреблении лексико-семантической группы глаголов движения. При обучении употреблению глаголов движения в речи возникают проблемы, разрешению которых способствует работа с текстом, позволяющая поставить учащихся-армян в такую ситуацию, когда они должны самостоятельно решать стоящие перед ними задачи, отбирать нужные языковые средства в соответствии с темой и основной мыслью создаваемого текста. Текст является речевым произведением, результатом использования системы языка, основным средством овладения речевой деятельностью во всех ее видах, а также важнейшим средством приобщения к литературе и культуре.
Teaching Russian pays special attention to acquisition and use of verbs. The practice has shown that learners face challenges in the acquisition and use of the lexico-semantic field of motion verbs. Teaching motion verbs in speech to Armenian learners encounters problems that may be addressed by work with the text – by creating real-life situations for learners to solve authentic tasks and select proper linguistic means in line with the topic and the gist of the created text. Text is a speech event, the outcome of language system use, a main means for mastering speech in all its flavors, as well as an important means for getting insights into target literature and culture.

Place of publishing:

Ստեփանակերտ

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Location of original object:

Արցախի պետական համալսարան