Publication Details:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Использование текстов в системе обучения употреблению глаголов движения в речи
Other title:
Տեքստերի օգտագործումը շարժում արտահայտող բայերի ուսուցման համակարգում ; Texts In Teaching Verbs Of Motion In Speech
Creator:
Corporate Creators:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Subject:
Методика преподавания русского языка
Uncontrolled Keywords:
глаголы движения ; русский язык ; речевая деятельность ; текст ; задания ; система обучения
Coverage:
Abstract:
Ռուսերենի ուսուցման ընթացքում առանձնահատուկ ուշադրություն պետք է դարձվի բայերի ընկալմանն ու կիրառմանը: Փորձը ցույց է տալիս, որ սովորողները հատկապես դժվարանում են շարժում արտահայտող բայերի բառաքերականական խմբերը ընկալել և կիրառել: Շարժում արտահայտող բայերի կիրառությունը ուսուցանելիս առաջանում են խնդիրներ, որոնց լուծմանը նպաստում է տեքստերի հետ աշխատանքը: Այն հնարավորություն է ընձեռում ստեղծել այնպիսի իրադրություններ, երբ սովորողները պետք է ինքնուրույն լուծեն ծառացած խնդիրները, ընտրեն ճիշտ լեզվական միջոցները՝ թեմայի և ստեղծվող տեքստի առանցքային մտքի համաձայն: Տեքստը խոսքային գործունեությունն է իր տարբեր դրսևորումներով, ինչպես նաև գրականության և մշակույթի հետ հաղորդակցվելու միջոց:
В курсе обучения русскому языку усвоению и употреблению глагольной лексики должно уделяться особое внимание. Практика показывает, что учащиеся особенно затрудняются в усвоении и употреблении лексико-семантической группы глаголов движения. При обучении употреблению глаголов движения в речи возникают проблемы, разрешению которых способствует работа с текстом, позволяющая поставить учащихся-армян в такую ситуацию, когда они должны самостоятельно решать стоящие перед ними задачи, отбирать нужные языковые средства в соответствии с темой и основной мыслью создаваемого текста. Текст является речевым произведением, результатом использования системы языка, основным средством овладения речевой деятельностью во всех ее видах, а также важнейшим средством приобщения к литературе и культуре.
Teaching Russian pays special attention to acquisition and use of verbs. The practice has shown that learners face challenges in the acquisition and use of the lexico-semantic field of motion verbs. Teaching motion verbs in speech to Armenian learners encounters problems that may be addressed by work with the text – by creating real-life situations for learners to solve authentic tasks and select proper linguistic means in line with the topic and the gist of the created text. Text is a speech event, the outcome of language system use, a main means for mastering speech in all its flavors, as well as an important means for getting insights into target literature and culture.
Place of publishing:
Ստեփանակերտ
Type:
Format:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան