Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Տեքստերի օգտագործումը շարժում արտահայտող բայերի ուսուցման համակարգում ; Texts In Teaching Verbs Of Motion In Speech
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Ռուսերենի ուսուցման ընթացքում առանձնահատուկ ուշադրություն պետք է դարձվի բայերի ընկալմանն ու կիրառմանը: Փորձը ցույց է տալիս, որ սովորողները հատկապես դժվարանում են շարժում արտահայտող բայերի բառաքերականական խմբերը ընկալել և կիրառել: Շարժում արտահայտող բայերի կիրառությունը ուսուցանելիս առաջանում են խնդիրներ, որոնց լուծմանը նպաստում է տեքստերի հետ աշխատանքը: Այն հնարավորություն է ընձեռում ստեղծել այնպիսի իրադրություններ, երբ սովորողները պետք է ինքնուրույն լուծեն ծառացած խնդիրները, ընտրեն ճիշտ լեզվական միջոցները՝ թեմայի և ստեղծվող տեքստի առանցքային մտքի համաձայն: Տեքստը խոսքային գործունեությունն է իր տարբեր դրսևորումներով, ինչպես նաև գրականության և մշակույթի հետ հաղորդակցվելու միջոց:
В курсе обучения русскому языку усвоению и употреблению глагольной лексики должно уделяться особое внимание. Практика показывает, что учащиеся особенно затрудняются в усвоении и употреблении лексико-семантической группы глаголов движения. При обучении употреблению глаголов движения в речи возникают проблемы, разрешению которых способствует работа с текстом, позволяющая поставить учащихся-армян в такую ситуацию, когда они должны самостоятельно решать стоящие перед ними задачи, отбирать нужные языковые средства в соответствии с темой и основной мыслью создаваемого текста. Текст является речевым произведением, результатом использования системы языка, основным средством овладения речевой деятельностью во всех ее видах, а также важнейшим средством приобщения к литературе и культуре.
Teaching Russian pays special attention to acquisition and use of verbs. The practice has shown that learners face challenges in the acquisition and use of the lexico-semantic field of motion verbs. Teaching motion verbs in speech to Armenian learners encounters problems that may be addressed by work with the text – by creating real-life situations for learners to solve authentic tasks and select proper linguistic means in line with the topic and the gist of the created text. Text is a speech event, the outcome of language system use, a main means for mastering speech in all its flavors, as well as an important means for getting insights into target literature and culture.
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:360374
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 12, 2024
Jun 21, 2023
25
https://arar.sci.am/publication/389620
Edition name | Date |
---|---|
Мкртичян, Сусанна, Использование текстов в системе обучения употреблению глаголов движения в речи | Jan 12, 2024 |
Мкртичян, Сусанна Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Мкртичян, Сусанна Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Мкртичян, Сусанна Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Мкртичян, Сусанна Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Саркисян, Р. Р.
Маркарян, Н. Ю. Գլխ․ խմբ.՝ Հ. Վ. Գրիգորյան
Осипян, Н. Б. Գլխ․ խմբ.՝ Հ. Վ. Գրիգորյան