Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Некоторые вопросы об обучении синтаксической функции зависимых предложений ; Some Questions About Learning The Syntactic Function Of Depentent Sentences
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Սույն հոդվածում քննվում են բազմիմաստ շաղկապով կապակցված կախյալ նախադասությունների շարահյուսական գործառույթի ուսուցման մի քանի հարցեր: Իմաստային տարբերակումը կատարվում է այն բանի հիման վրա, թե շաղկապները ինչ բառերի հետ են կապակցվում: Կարևորվում են ստորոգյալի կառուցվածքի և լրացյալի բառաքերականական բնույթը գոյականական անդամի լրացում կախյալ նախադասությունների դեպքում, ինչպես նաև բայի սեռը և բայիմաստը` բայական անդամի լրացում երկրորդական նախադասություններում: Ուսումնասիրությունը կարևոր նշանակություն ունի նախադասությունների լրացական հարաբերությունների որոշման, նախադասության կառուցվածքային առանձնահատկությունները դիտարկելու համար.
В статье мы рассмотиваем некоторые вопросы наиболее часто используемых функций изучения взаимосвязанных предложений с помощью многозначного союза. Семантическая дифференциация основана на том, с какими словами связаны союзы. Важное значение уделено структуре сказуемого и грамматической сущности и дополнение существительного в случае зависимых предложений, а также род и значение добавления члена глагола во вторичных предложениях. Исследование важно для определения дополнительных отношений предложений и наблюдения за структурными особенностями предложения.
In this article, we consider some of the most commonly used functions for learning related sentences using the polysemantic conjunction. Semantic differentiation is based on which words the conjunctions are associated with. Great importance is attached to the structure of the predicate and grammatical essence and the addition of the noun in the case of dependent sentences, as well as the gender and meaning of the addition of a verb member in secondary sentences. Research is important for identifying complementary sentence relationships and for observing the structural features of a sentence.
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:360370
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 12, 2024
Jun 21, 2023
19
https://arar.sci.am/publication/389607
Edition name | Date |
---|---|
Խաչատրյան, Նունե, Կախյալ հարաբերությամբ նախադասությունների շարահյուսական գործառույթի ուսուցման մի քանի հարցեր | Jan 12, 2024 |
Խաչատրյան, Նունե Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Խաչատրյան, Նունե Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Խաչատրյան, Նունե Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Սուքիասյան, Հենրիետա Վ. Զաքարյան, Հովհաննես Լ.
Սարգսյան, Մերի Բաղրամյան, Սեդա Գլխ․ խմբ․՝ Վազգեն Համբարձումյան (2003-)