Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:
Պոետիկ տեքստերի օգտագործումը ռուսաց լեզվի դասաժամերին (Վ. Կոնոպլյովի քնարերգության օրինակների հիման վրա) ; Using poetic text at russian lessons (illustrated by V. Konoplev’s lyrics)
(на примере лирики В. Коноплева)
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Для развития личности необходимо создавать разностороннюю мотивацию коммуникативной деятельности. При обучении русскому языку появляется возможность использовать не только игровую мотивацию, но и эстетическую, которая обеспечивает знакомство со стихами, песнями, прозой. Но именно в стихотворной речи особенно ярко проявляются чисто художественные свойства и возможности русского языка. Эффективность использования образцов поэзии в значительной степени зависит от правильно организованной последовательности работы с ними и выбора упражнений, стимулирующих мыслительную деятельность обучаемых и способствующих развитию у них мотивации․
Անձի զարգացման համար անհրաժեշտ է ստեղծել հաղորդակցական գործունեության բազմակողմանի մոտիվացում: Ռուսաց լեզվի ուսուցման ժամանակ հնարավորություն է ստեղծվում օգտագործել ոչ միայն խաղային մոտիվացում, այլև էսթետիկական, որը ծանոթություն է ապահովում բանաստեղծությունների, երգերի և արձակի հետ: Բայց հատկապես բանաստեղծական խոսքում են առավել վառ արտահայտվում ռուսաց լեզվի հնարավորությունները և գեղարվեստական յուրահատկությունները: Քնարերգության օրինակների օգտագործման արդյունավետությունը մեծ մասամբ կախված է նրանց հետ ճիշտ կազմակերպված աշխատանքի հաջորդականությունից և վարժությունների ընտրությունից, որոնք խթանում են ուսուցանողների մտավոր գործունեությունը և օժանդակում են նրանց մոտ մոտիվացիայի զարգացմանը:
For the development of personality it is necessary to create versatile motivation of communicative activity. When teaching the Russian language there is an opportunity to use not only the gaming motivation, but also an aesthetic that provides familiarity with poems, songs, prose. But particularly in poetic speech are expressed artistic features and capabilities of the Russian language. The effectiveness of using poetry samples largely depends on the well-organized sequence of work with them and the choice of exercises that stimulate mental activity of students and their motivation.
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:361098
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 12, 2024
Jul 11, 2023
13
https://arar.sci.am/publication/390372
Edition name | Date |
---|---|
Мкртичян, Сусанна, Использование поэтических текстов на уроках русского языка | Jan 12, 2024 |
Мкртичян, Сусанна Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Мкртичян, Сусанна Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Мкртичян, Сусанна Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Мкртичян, Сусанна Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Саркисян, Р. Р.
Маркарян, Н. Ю. Գլխ․ խմբ.՝ Հ. Վ. Գրիգորյան
Осипян, Н. Б. Գլխ․ խմբ.՝ Հ. Վ. Գրիգորյան