Object

Title: Использование поэтических текстов на уроках русского языка

Ստեղծողը:

Мкртичян, Сусанна

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

Հատոր:

1

ISSN:

1829-4383

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Մկրտիչյան Ս., Mkrtichyan S.

Այլ վերնագիր:

Պոետիկ տեքստերի օգտագործումը ռուսաց լեզվի դասաժամերին (Վ. Կոնոպլյովի քնարերգության օրինակների հիման վրա) ; Using poetic text at russian lessons (illustrated by V. Konoplev’s lyrics)

Ենթավերնագիր:

(на примере лирики В. Коноплева)

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկոյթ:

59-65

Ամփոփում:

Для развития личности необходимо создавать разностороннюю мотивацию коммуникативной деятельности. При обучении русскому языку появляется возможность использовать не только игровую мотивацию, но и эстетическую, которая обеспечивает знакомство со стихами, песнями, прозой. Но именно в стихотворной речи особенно ярко проявляются чисто художественные свойства и возможности русского языка. Эффективность использования образцов поэзии в значительной степени зависит от правильно организованной последовательности работы с ними и выбора упражнений, стимулирующих мыслительную деятельность обучаемых и способствующих развитию у них мотивации․
Անձի զարգացման համար անհրաժեշտ է ստեղծել հաղորդակցական գործունեության բազմակողմանի մոտիվացում: Ռուսաց լեզվի ուսուցման ժամանակ հնարավորություն է ստեղծվում օգտագործել ոչ միայն խաղային մոտիվացում, այլև էսթետիկական, որը ծանոթություն է ապահովում բանաստեղծությունների, երգերի և արձակի հետ: Բայց հատկապես բանաստեղծական խոսքում են առավել վառ արտահայտվում ռուսաց լեզվի հնարավորությունները և գեղարվեստական յուրահատկությունները: Քնարերգության օրինակների օգտագործման արդյունավետությունը մեծ մասամբ կախված է նրանց հետ ճիշտ կազմակերպված աշխատանքի հաջորդականությունից և վարժությունների ընտրությունից, որոնք խթանում են ուսուցանողների մտավոր գործունեությունը և օժանդակում են նրանց մոտ մոտիվացիայի զարգացմանը:
For the development of personality it is necessary to create versatile motivation of communicative activity. When teaching the Russian language there is an opportunity to use not only the gaming motivation, but also an aesthetic that provides familiarity with poems, songs, prose. But particularly in poetic speech are expressed artistic features and capabilities of the Russian language. The effectiveness of using poetry samples largely depends on the well-organized sequence of work with them and the choice of exercises that stimulate mental activity of students and their motivation.

Հրատարակութեան վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:361098

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Object collections:

Last modified:

Jan 12, 2024

In our library since:

Jul 11, 2023

Number of object content hits:

13

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/390372

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information