Սույն հոդվածը նվիրված է հյուրանոցային տնտեսության այն առանձնահատկություններին, որոնք դիրքավորվում են ՀՀ զբոսաշրջության շուկայում: Հյուրանոցային համալիրների հիմնական մրցակցային առավելությունները արտահայտվում են հետևյալ առանձնահատկություններով. Հյուրանոցային համալիրի գտնվելու վայրը, տեղանքը, հետաքրքրաշարժ պատմական անցյալով հարուստ և հին ճարտարապետական ոճով կառուցված շինությունները, հագեցված ժամանակակից նյութատեխնիկական հզոր բազան, սպասարկման ոլորտի բազմազանությունը, անվտանգության և ներքին այլ աշխատանքների բարձրակարգ ու անթերի ապահովումը, խոհանոցային բարձրորակ սպասարկումն ու համեղ կերակուրները մեծ հեղինակություն ու լայն ճանաչում են բերում ոչ միայն ռեստորանին, այլ նաև հյուրանոցային ամբողջ համալիրին: This article is devoted to those peculiarities of the hotel industry, which are positioned in the tourism market. The main competitive advantages of the hotels are expressed in the following peculiarities. Hotel location, buildings of an ancient architectural style with fascinating historical past, the equipped modern strong technical base, service diversity, provision of high quality security and other internal activities, high quality cooking service and delicious food. And all of the above mentioned brings a great reputation and wide recognition not only to the restaurant but also to the hotel complex.
oai:arar.sci.am:104854
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Dec 8, 2023
Mar 22, 2020
7
https://arar.sci.am/publication/114944
Edition name | Date |
---|---|
Позиционирование гостиничного продукта на туристском рынке РА | Dec 8, 2023 |
Vardanyan, Narine Gharakhanyan, Gayane Ghalamdaryan, Anzhela Mryan, Anna
Tovmasyan Gayane
Minasyan, Robert Nalbandyan, Naira