սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար
Հայտնի է, որ վարժությունների ռացիոնալ բնույթը ուղիղ կապ ունի տեքստերի բովանդակության հետ: Ուսումնախոսքային իրազեկության մի շարք հիմնախնդիրներ իրապես կարող է լուծել հենց իրական խոսքային ենթատեքստը, որն ուսանողներին օգնում է կողմնորոշվելու քերականական ձևերի բազմազանության մեջ, նրանց ուղղորդում, կողմնորոշում է կիրառելու այս կամ այն կառույցը։ Մենք մեթոդաբանների ուշադրությանն ենք ներկայացնում վարժությունների հատուկ մեթոդական մի համակարգ, որը փորձաքննության է ենթարկվել ուսուցման ընթացքում։ Մեր փորձարարական ուսուցման գործնական պարապմունքների ընթացքում վարժություններ կատարելիս ուսանողների ուշադրության կենտրոնում էին միաժամանակ և՛ տեքստերի բովանդակությունը, և՛ քերականական կառույցների նշանակությունը։ The efficiency of exercises is known to be directly related to the content of texts. Many problems in drill–based verbal communication can be resolved through authentic speech context. The latter helps students recognize a variety of grammatical forms, prompts them to make the right choice in the use of a certain grammatical construction. We suggest a special methodological system of exercises tested in teaching process. While doing exercises in classes during our experimental teaching, the main emphasis was simultaneously both on the content of the texts and the semantics of grammar constructions.
oai:arar.sci.am:104843
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Dec 8, 2023
Mar 22, 2020
16
https://arar.sci.am/publication/114933
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Интерпретация видов упражнений в общей системе русский как иностранный | Dec 8, 2023 |
Andrikyan, Arman
Sargsyan, Hasmik
Asatryan, Zaruhi Asatryan, Margarit