Journal or Publication Title:
Date of publication:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Позиционирование гостиничного продукта на туристском рынке РА
Other title:
Creator:
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Հայրյան Զարուհի ; Haeryan Zaruhi
Coverage:
Abstract:
Սույն հոդվածը նվիրված է հյուրանոցային տնտեսության այն առանձնահատկություններին, որոնք դիրքավորվում են ՀՀ զբոսաշրջության շուկայում: Հյուրանոցային համալիրների հիմնական մրցակցային առավելությունները արտահայտվում են հետևյալ առանձնահատկություններով. Հյուրանոցային համալիրի գտնվելու վայրը, տեղանքը, հետաքրքրաշարժ պատմական անցյալով հարուստ և հին ճարտարապետական ոճով կառուցված շինությունները, հագեցված ժամանակակից նյութատեխնիկական հզոր բազան, սպասարկման ոլորտի բազմազանությունը, անվտանգության և ներքին այլ աշխատանքների բարձրակարգ ու անթերի ապահովումը, խոհանոցային բարձրորակ սպասարկումն ու համեղ կերակուրները մեծ հեղինակություն ու լայն ճանաչում են բերում ոչ միայն ռեստորանին, այլ նաև հյուրանոցային ամբողջ համալիրին: This article is devoted to those peculiarities of the hotel industry, which are positioned in the tourism market. The main competitive advantages of the hotels are expressed in the following peculiarities. Hotel location, buildings of an ancient architectural style with fascinating historical past, the equipped modern strong technical base, service diversity, provision of high quality security and other internal activities, high quality cooking service and delicious food. And all of the above mentioned brings a great reputation and wide recognition not only to the restaurant but also to the hotel complex.