Նիւթ

Վերնագիր: Բնանկարը Անատոլի Գրիգորյանի արվեստում

Ստեղծողը:

Ասլանյան, Միսակ

Տեսակ:

Տարեգիրք

Հրապարակման մանրամասներ:

Պարբերականն ընդգրկում է արվեստի պատմության և հումանիտար գիտությունների ոլորտի ուսումնասիրություններ, թարգմանություններ և ուսումնամեթոդական հետազոտություններ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գեղարվեստի ակադեմիայի Տարեգիրք=Yearbook of the Academy of Fine Arts=Ежегодник академии художеств

Հրապարակման ամսաթիւ:

2024

Համար:

17/2

ISSN:

1829-4278

Պաշտոնական URL:

www.yearbook.yafa.am

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Aslanyan Misak, Асланян Мисак

Այլ վերնագիր:

Landscapes Of Anatoly Grigoryan ; Пейзажи Анатолия Григоряна

Համատեղ հեղինակները:

Հայաստանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա

Ծածկոյթ:

96-109

Ամփոփում:

Հոդվածում խոսվում է 20-21-րդ դդ. հայ կերպարվեստում ուրույն և ճանաչելի ձեռագիր ունեցող նկարիչներից մեկի՝ Անատոլի Գրիգորյանի բնանկարների մասին ։ Քննարկվում են նրա մի շարք աշխատանքներ, որոնցում գովերգվում է հայրենի բնությունը: Հարազատ մնալով իր գեղանկարչական սկզբունքներին՝ Գրիգորյանը կերտում է Հայրենիքի պատկերը՝ այն հասցնելով կատարելության: Ոչ մի կտավում նա չի պատկերում պաթոսային հորինված տեսարաններ. դրանք առօրեական, ոչնչով չառանձնացող տեսարաններ են: Բայց նկարչին հաջողվում է ցանկացած սովորական ծառին, թփին, քարին հաղորդել աննկարագրելի հուզականություն և զգայականություն:
The article talks about the landscapes of Anatoly Grigoryan in which he glorifies the nature of his native land. Staying true to his principles, he reproduces the scenery of his homeland, so beloved and perfect. In none of his paintings does he depict fictional pathetic scenes: these are all everyday, unremarkable ones, Bbut the artist manages to give indescribable emotionality and sensuality to any ordinary tree, bush and stone. The power of Grigoryan’s art is in its dominant effect on the viewer. Deliberately simplifying forms and giving them a decorative tone, the artist opens boundless opportunity for the viewer’s co-authorship with him: the viewer is able to see his hero, his feelings and emotions, his homeland in every convention, mask, entertainment and theatrical character.
В статье говорится о пейзажaх Анатолия Григоряна, одного из художников с уникальным и узнаваемым почерком в армянском изобразительном искусстве XX-XXI вв. Обсуждается ряд произведений художника, в которых воспевается родная природа. Оставаясь верным своим принципам, Григорян создает свою Родину, такую любимую и совершенную. Ни в одной из своих картин он не изображает вымышленных патетических сцен: это повседневные, ничем не примечательные сцены.



Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:386218

Լեզու:

hy

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 1, 2025

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 28, 2025

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

13

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/417964

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Ասլանյան, Միսակ, Բնանկարը Անատոլի Գրիգորյանի արվեստում Apr 1, 2025

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն