Օբյեկտ

Վերնագիր: Синтез станковых форм изобразительного искусства в творчестве Вана Согомоняна 1970-1980-х годов

Հրապարակման մանրամասներ:

Պարբերականն ընդգրկում է արվեստի պատմության և հումանիտար գիտությունների ոլորտի ուսումնասիրություններ, թարգմանություններ և ուսումնամեթոդական հետազոտություններ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գեղարվեստի ակադեմիայի Տարեգիրք=Yearbook of the Academy of Fine Arts=Ежегодник академии художеств

Հրապարակման ամսաթիվ:

2024

Համար:

17/2

ISSN:

1829-4278

Պաշտոնական URL:

www.yearbook.yafa.am

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Գայֆեճյան Էլեն, Gaifejyan Ellen

Այլ վերնագիր:

Կերպարվեստի հաստոցային ձևերի սինթեզը Վան Սողոմոնյանի 1970-1980-ական թթ. արվեստում։ Վան Սողոմոնյանի հիշատակին ; The Synthesis Of Easel Forms Of Fine Art In Van Sogomonyan’s Works Of The 1970s to 1980s․ In memory of Van Sogomonyan

Ենթավերնագիր:

Памяти Вана Согомоняна

Համատեղ հեղինակները:

Հայաստանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա

Ծածկույթ:

132-146

Ամփոփում:

С начала шестидесятых годов ХХ века в общеевропейском искусстве стали происходить фундаментальные изменения. Типологической особенностью стало предельно личностное отношение в изображении внутреннего мира человека, реализуемое в форме рефлексирующей художественной мысли. Показательным примером этой стадии развития искусства является творчество Вана Согомоняна. Оно развивалось в атмосфере того программного движения поиска новых, необезличенных художественных форм, которое именно с этой поры стало формироваться в армянском искусстве.
20-րդ դարի վաթսունական թվականներից համաեվրոպական արվեստում հիմնարար տեղաշարժեր եղան։ Հատկանշական առանձնահատկություն դարձավ մարդու ներաշխարհի կերպավորման ծայրահեղ անձնականացված մոտեցումը, որն իրագործվում էր գեղարվեստական մտքի արտացոլանքների ձև առած։ Վան Սողոմոնյանի ստեղծագործությունը արվեստի զարգացման այդ փուլի վառ օրինակն է։ Այն զարգացել է հայ կերպարվեստի հենց այն շարժման մթնոլորտում, որի ծրագրային ուղենիշն էր դարձել գեղարվեստական նոր, անդիմությանը հակազդող գեղարվեստական ձևերի որոնումը։ Նշանավոր վարպետների մի պատկառելի աստղաբույլ ասպարեզ բերած այդ շարժումը միացնում էր լոկ ընդհանուր ավանգարդային ոգին, ինքնաբավ գեղարվեստական միջոցներով կազմավորված արվեստի նպատակային ուղղվածությունը։
Since the early 1960s, fundamental changes have taken place in European art as a whole. It has acquired a new typological feature, namely an intensely personal approach in depicting the inner world of humans which is realized in the form of reflective artistic thought. A telling example of this stage of artistic development is Van Sogomonyan’s work which evolved within an atmosphere of a programmatic movement searching for new, strongly personalized artistic forms. Since the period mentioned, such forms have taken shape in Armenian art. This movement brought together an impressive array of remarkable masters who were united by a common avant-garde spirit and a goal-oriented approach to the composition of art through intrinsic artistic means.


Հրատարակության վայրը:

Երևան

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար ; oai:arar.sci.am:386239

Լեզու:

hy

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 1, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 28, 2025

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

7

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/417980

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն