Նիւթ

Վերնագիր: Երևան քաղաքի տրանսպորտային հիմնախնդիրների լուծումը ժամանակակից տեխնոլոգիաների ներդրմամբ

Հրապարակման մանրամասներ:

Պարբերականը հիմնադրվել է 2003 թ. փետրվարի 26-ին՝ Հայկական գյուղատնտեսական ակադեմիայի գիտական խորհրդի որոշմամբ, սկզբում՝ «Հայկական գյուղատնտեսական ակադեմիայի տեղեկագիր», այնուհետև՝ «Հայաստանի պետական ագրարային համալսարանի տեղեկագիր», «Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի տեղեկագիր» վերնագրերով: «Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի տեղեկագիր» գիտական պարբերականը ՀՀ ԿԳՄՍՆ Բարձրագույն որակավորման կոմիտեի կողմից ներառված է դոկտորական և թեկնածուական ատենախոսությունների արդյունքների ու դրույթների հրապարակման համար ընդունելի գիտական հանդեսների ցանկում: Պարբերականի նպատակը գիտահետազոտական աշխատանքների արդյունքների ներկայացման և լուսաբանման միջոցով ագրարային ոլորտի խնդիրներին ուղղված գիտական լուծումներ առաջադրելն է: Հիմք ընդունելով պարբերականի մասնագիտական ուղղվածությունը, նպատակը և վերնագիրը բովանդակությանն առավել համապատասխանեցնելու անհրաժեշտությունը՝ 2019 թ. մայիսի 16-ին համալսարանի գիտական խորհուրդը որոշել է այն վերանվանել «Ագրոգիտություն և տեխնոլոգիա», որը «Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի տեղեկագիր» պարբերականի իրավահաջորդն է: «Ագրոգիտություն և տեխնոլոգիա» պարբերականը հրատարակվում է տարվա ընթացքում չորս անգամ՝ անգլերեն առանձին, հայերեն և ռուսերեն միասնական համարներով, յուրաքանչյուր եռամսյակը մեկ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Ագրոգիտություն և տեխնոլոգիա=Agriscience and Technology= Агронаука и технология

Հրապարակման ամսաթիւ:

2023

Հատոր:

3/83

ISSN:

2579-2822

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Sargsyan A. T., Khachatryan Kh. G., Саргсян А. Т., Хачатрян Х. Г.

Այլ վերնագիր:

SolvingTransportation Problems of Yerevan by Introducing Modern Technologies ; Решение транспортных проблем города Еревана посредством внедрения новых технологий

Համատեղ հեղինակները:

Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբագիր՝ Հ. Ս. Ծպնեցյան

Ծածկոյթ:

224-230

Ամփոփում:

Согласно наблюдениям, в результате резкого увеличения количества транспортных средств возрастает нагрузка на дороги Еревана, снижается эффективность использования автотранспорта, растет число дорожно-транспортных происшествий, заторов и путаница на дорогах. Если не принимать соответствующие меры, через 3-4 года неизбежен транспортный коллапс. Поскольку расширение дорожной сети является дорогостоящим, трудоемким и не всегда возможно, для улучшения управления дорожным движением необходимо разработать правильную стратегию и реализовать комплекс мер, направленных на улучшение улично-дорожной сети, в частности дорожного движения, с использованием современных технологий.
Cars have become an integral part of human civilization today. In developed countries, it is not only regarded as the main form of transportation, but also as a basic component of daily life. In spite of the rapid progress in motorization at the beginning of the 21st century, its apparent optimism brought tangible negative consequences as well. The study indicates that due to the sharp increase in the number of vehicles, loads on Yerevan,s roads have increased. The efficiency of transport use has decreased, whereas accidents, traffic jams and kneading have became more frequent. In 3-4 years, a transport collapse is inevitable if appropriate measures are not taken. To improve the traffic management, it is necessary to develop a strategy and implement a set of measures to improve the road network, especially road traffic, by using modern technologies, since expanding the road network is expensive, laborintensive, and not always possible.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀԱԱՀ հիմնադրամ

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:375851

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jun 24, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 20, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

5

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/406596

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն