Օբյեկտ

Վերնագիր: Усиление зоны социальной рекламы в российских СМИ

Ստեղծողը:

Приорова, И. В.

Տեսակ:

Статья

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia

Հրապարակման ամսաթիվ:

2023

Համար:

1 (116)

ISSN:

1829-4162

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Priorova I. V., Պրիորովա Ի. Վ.

Այլ վերնագիր:

Strengthening of Social Advertising Zone in the Russian Media ; Սոցիալական գովազդի գոտու ամրացումը ռուսական ԶԼՄ-ներում

Համատեղ հեղինակները:

Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна

Աջակից(ներ):

Гл. ред. А. М. Амирханян

Ծածկույթ:

57-66

Ամփոփում:

Российская социальная реклама отражает основные болевые точки современного общества, которые зависят от меняющихся приоритетов. Динамика этих изменений показывает, как реанимируется общественная «инфляции чувств» и перестраивается шкала этических ценностей. Процессы демократизации, во многом изменившие социальные отношения между членами общества, переходят сегодня в стадию коррекции, когда в российском обществе обновляется тип гуманизации, что находит отражение в социальной рекламе.
Ռուսական սոցիալական գովազդը արտացոլում է ժամանակակից հասարակության հիմնական ցավոտ կետերը, որոնք կախված են առաջնահերթությունների փոփոխությունից: Այս փոփոխությունների դինամիկան ցույց է տալիս, թե ինչպես է վերածնվում սոցիալական «զգացմունքների ինֆլյացիան» և վերակառուցվում էթիկական արժեքների սանդղակը։ Ժողովրդավարացման գործընթացները, որոնք մեծապես փոխել են հասարակության անդամների միջև սոցիալական հարաբերությունները, այժմ անցնում են ուղղման փուլ, երբ ռուսաստանյան հասարակությունում թարմացվում է մարդասիրության տեսակը, որն արտացոլվում է սոցիալական գովազդում:
Russian social advertising reflects the main pain points of modern society, which depend on changing priorities. The dynamics of these changes shows how the social “inflation of feelings” is being revived and the scale of ethical values is being rebuilt. The processes of democratization, which have largely changed the social relations between members of society, are now moving into the stage of correction, when the type of humanization is updated in Russian society, which is reflected in social advertising.

Հրատարակության վայրը:

Ереван

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:375094

Լեզու:

ru

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 6, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 6, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

14

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/403539

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն