Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia
Խաղը ՝ ռուսերենը որպես օտար լեզու ուսուցման մեջ ; Game in Teaching Russian as a Foreign Language
Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна
Современное время предъявляет повышенные языковые требования к молодому поколению. Знание иностранного языка часто становится необходимостью. Этот факт, привлекательная перспектива путешествия в другие страны, возможность успешного трудоустройства на рынке труда, а также другие, подобные мотивы, побуждают учеников продвигаться вперед в изучении языков мира. Учащиеся должны развивать свои устные и письменные выражения, чтение и аудирование текста. По нашему мнению, совершенствованию этих компетенций также способствует использование дидактических языковых игр. Это один из вариантов, который может не только разнообразить урок для учеников, но и научить их многому новому в ненасильственной форме. В статье рассматриваются игры как одно из основных занятий в жизни человека, и в то же время подчеркиваем, что игра – это свободно выбранная деятельность, ведущая к определенной цели, и ценность ее заключается в ней самой. Бесспорно ее благотворное влияние на психологическое и физическое развитие детей, так и на жизнь подростков и взрослых. В статье мы предлагаем разнообразный сборник дидактических игр, которые подходят для обучения русскому языку в начальной школе, но главным образом в основной школе (7-й, 8-й, 9-й классы) и в средней школе в Словакии.
ժամանակակից սերնդի վրա ավելացնում են լեզվական պահանջները: օտար լեզվի իմացությունը հաճախ դառնում է անհրաժեշտություն։ այս փաստը, այլ երկրներ ճանապարհորդելու գրավիչ հեռանկարը, աշխատաշուկայում հաջող զբաղվածության հնարավորությունը, ինչպես նաև նմանատիպ այլ դրդապատճառները խրախուսում են ուսանողներին առաջ շարժվել աշխարհի լեզուների ուսուցման գործում: աշակերտները պետք է զարգացնեն իրենց բանավոր և գրավոր արտահայտությունները՝ կարդալով և լսելով տեքստը: մեր կարծիքով, դիդակտիկ լեզվական խաղերի կիրառումը նույնպես նպաստում է այս իրավասությունների կատարելագործմանը։ սա այն տարբերակներից է, որը կարող է ոչ միայն դիվերսիֆիկացնել դասը ուսանողների համար, այլև նրանց սովորեցնել շատ նոր բաներ ոչ բռնի ձևով: Հոդվածում խաղերը դիտարկվում են որպես մարդու կյանքի հիմնական զբաղմունքներից մեկը և միևնույն ժամանակ ընդգծվում է, որ ուսուցանող խաղը ազատ ընտրված գործունեություն է, որը ունի կոնկրետ նպատակ և արժեք: Դրա բարերար ազդեցությունը երեխաների հոգեբանական և ֆիզիկական զարգացման, ինչպես նաև դեռահասների և մեծահասակների կյանքի վրա անհերքելի է: Հոդվածում մենք առաջարկում ենք դիդակտիկ խաղերի բազմազան հավաքածու, որոնք հարմար են ռուսերենի ուսուցման համար տարրական դպրոցում, բայց հիմնականում՝ հիմնական դպրոցում (7-րդ, 8-րդ, 9-րդ դասարաններ) և Սլովակիայի միջնակարգ դպրոցներում:
Modern time imposes increased language requirements on the younger generation. Knowledge of a foreign language often becomes a necessity. This fact, the attractive prospect of travelling to other countries, the possibility of successful employment in the labor market, as well as other similar motives, encourage students to move forward in learning the languages of the world. Students should develop their oral and written expressions, reading and listening to text. In our opinion, the use of didactic language games also contributes to the improvement of these competencies. This is one of the options that can not only diversify the lesson for students, but also teach them a lot of new things in a non-violent way. The article considers games as one of the main activities in human life, and at the same time emphasizes that the game is a freely chosen activity leading to a specific goal, and its value lies in itself. Its beneficial effect on the psychological and physical development of children, as well as on the lives of adolescents and adults, is undeniable. In the article we offer a varied collection of didactic games that are suitable for teaching Russian in elementary school,
Ереван
oai:arar.sci.am:375090
Jun 6, 2024
Jun 6, 2024
13
https://arar.sci.am/publication/403535
Edition name | Date |
---|---|
Репонь, А., Игра в обучении русскому языку как иностранному | Jun 6, 2024 |
Приорова, И. В. Гл. ред. А. М. Амирханян
Саркисян, И. Р. Гл. ред. А. М. Амирханян
Григорян, Ц. Ж. Торикян, М. Л. Гл. ред. А. М. Амирханян
Акопян, А. В. Гл. ред. А. М. Амирханян
Белоколенко, Мария Владимировна
Акопян, Л. Ф. Гл. ред. Б. М. Есаджанян