Օբյեկտ

Վերնագիր: Ուսուցիչների ՏՀՏ-կոմպետենտության հիմնախնդիրների և դրանց հաղթահարման ուղիների մասին

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիվ:

2016

Համար:

3-4 (28-29)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Даллакян Г. В., Авагян А. А., Dallakyan G. V., Avagyan A.H.

Այլ վերնագիր:

О проблемах ИКТ-компетентности учителей и путях их преодоления ; On Problems Of ICT-Competency Of Teachers And Ways Of Their Overcoming

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկույթ:

181-187

Ամփոփում:

Հոդվածում քննարկվում է տեղեկատվական հաղորդակցական (ՏՀ) կոմպետենտության բովանդակությունը: Տրվում է ուսուցիչների կողմից ՏՀ տեխնոլոգիաների օգտագործման խնդիրների, դրանց հաղթահարման ուղիների և ՏՀ-կոմպետենտության զարգացման հեռանկարների վերլուծություն: Հիմնավորվում է գիտամեթոդոլոգիական մոտեցման անհրաժեշտությունը ՏՀ-կոմպետենտության ձևավորման մեջ:
В статье рассматривается содержание информационно-коммуникационно- технологической компетентности. Дается анализ проблем использования ИКТ для учителей, пути их преодоления и перспективы развития ИКТ-Компетентности. Обосновывается необходимость разработки научно-методологического подхода в применении ИКТ.
In the paper the content of ICT-competency is considered. The problems of ICT usage of teachers, ways of their overcoming and perspectives of development are analysed. The necessity of methodological approach in ICT usage is substantiated.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:373105

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Apr 15, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

20

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/403097

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն