Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Маркетинг как инструмент антикризисного управления в коммерческих банках РА ; Marketing as a Tool of Anti-Crisis Management in Commercial Banks of the RA
Գլխավոր խմբ.՝ Վլադիմիր Կարապետյան
Երևան
oai:arar.sci.am:368628
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Oct 21, 2025
Jan 23, 2024
37
https://arar.sci.am/publication/398379
| Հրատարակութեան անունը | Թուական |
|---|---|
| Մուրադյան, Արթուր, Մարքեթինգը որպես հակաճգնաժամային կառավարման գործիք ՀՀ առևտրային բանկերում | Oct 21, 2025 |
Յարամիշյան, Մ. Բ. Գլխ․ խմբ.՝ Հ. Վ. Գրիգորյան
Ներկարարյան, Ալետա
Հարությունյան, Լուսինե Սարգսյան, Ռուզաննա Մկրտչյան, Ալլա Հակոբյան, Լիլիթ
Ավանեսյան, Ռոմիկ Տոնոյան, Սիլվա
Avetisyan, Mariam Sargsyan, Ruzanna
Սարջանյան, Մելինե
Բագոյան, Ալլա Հովհաննիսյան, Լուսինե
Ամիրյան, Գ. Շ. Բաղդասարյան, Հ. Յ. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան