Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Маркетинг как инструмент антикризисного управления в коммерческих банках РА ; Marketing as a Tool of Anti-Crisis Management in Commercial Banks of the RA
Գլխավոր խմբ.՝ Վլադիմիր Կարապետյան
Երևան
oai:arar.sci.am:368628
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Apr 16, 2024
Jan 23, 2024
29
https://arar.sci.am/publication/398379
Edition name | Date |
---|---|
Մուրադյան, Արթուր, Մարքեթինգը որպես հակաճգնաժամային կառավարման գործիք ՀՀ առևտրային բանկերում | Apr 16, 2024 |
Յարամիշյան, Մ. Բ. Գլխ․ խմբ.՝ Հ. Վ. Գրիգորյան
Avetisyan, Mariam Sargsyan, Ruzanna
Ներկարարյան, Ալետա
Հարությունյան, Լուսինե Սարգսյան, Ռուզաննա Մկրտչյան, Ալլա Հակոբյան, Լիլիթ
Ավանեսյան, Ռոմիկ Տոնոյան, Սիլվա
Ամիրյան, Գ. Շ. Բաղդասարյան, Հ. Յ. Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Բագոյան, Ալլա Հովհաննիսյան, Լուսինե
Սարջանյան, Մելինե