Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2016

Number:

3-4 (28-29)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Амирян Г. Ш., Багдасаря А. Ю., Amiryan G. Sh., Bagdasaryan H. Y.

Title:

Արձակ բանաստեղծությունների դասավանդման մեթոդաբանությունը բեմական խոսք առարկայի շրջանակում

Other title:

Методика препадования стихотворной прозы на занятиях по сценичецкой речи ; Methodical Speciaity Teaching Of Poetic Proze And Stage Speech In Classroom Studies

Creator:

Ամիրյան, Գ. Շ. ; Բաղդասարյան, Հ. Յ.

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Հռետորություն ; Դասավանդման մեթոդաբանություն

Uncontrolled Keywords:

արձակ ; չափածո ; արձակ բանաստեղծություն ; չափ ; գեղարվեստական ընթերցանություն

Coverage:

146-150

Abstract:

Գրական այս ինքնատիպ տեսակը` արձակ բանաստեղծությունը, իր բնույթով հաճախ է գրավում ուսանողներին և դա առաջ է քաշում կատարողական և ուսուցման հարցերի մշակման անհրաժեշտությունը: Չափածո և արձակ գրական տեսակների միջև գոյություն ունեցող արձակ բանաստեղծություն տեսակը մի թևով առնչվում է չափածոյին, մյուսով՝ արձակին: Չափածոն դրված է չափի խիստ սահմանման մեջ, ստիպում է նրան լինել խիստ սեղմ, խտացված, իսկ արձակ նյութը, որքան ել սեղմ և հուզական լինի, չի կարող չափավորվել ոտանավորի սահմաններում : Այս մեթոդաբանության կիրառումը, գործնական ստեղխագորխական ընդացքում, բանավոր գեղարվեստական խոսքը կդարցնի ավելի հուզական, զգացմունքային, գունեղ և անմիջական:
Литературное стихотворение в прозе это оригинальный тип художественной литературы и тем самым по своей природе привлекает студентов. Возникла необходимость разработки методики обучения художественного исполнения. Между стихотворением и прозой существует еще одна форма которая с одной стороны затрагивает стихотворение, с другой прозу – это стихотворение в прозе. В поэзии существует строгое ограничение, оно весьма лаконично, сгущено. А проза насколько бы не была короткой и чувственной не может уместиться в краткость стиха.
Fiction (The Prose) as a literary original type often attracts students with its sort and it is important for performing and educating. Metric and prose are connected with each other as the prose is a little poetic and a little prosic. Poem is a type of metric and prosy which is connected with both types. Metric type is very limited, which is too brief and dens, whereas the prosy even being brief and emotive can't be limited in the poem standards. The stage speech and methodical specialty teaching will make the poetic prose more colorful and sensual in classroom studies.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան