Բելյակովա Ելենա, Belyakova Yelena
Խնդրահարույց իրադրությունը որպես լեզվաբանական բուհի ուսանողներին օտար լեզվի ուսոիցման միջոց ; Problematic Situation as a Means of Foreign Language Teaching to Students of Linguistic University
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հոդվածում վերհանվում են բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում, մասնավորապես լեզվաբանական համալսարանում, լեզվի ուսուցման որոշ խնդիրներ: Հեղինակը կարևորում է տվյալ ֆակուլտետում ուսանողների լեզվի իմացության C1–C2 մակարդակների ապահովվումը, որի լուծումը նա տեսնում է դասապրոցեսում խնդրահարույց իրադրությունների ստեղծման և հաճախակի կիրառման մեջ:
The article reveals some problems of language teaching in higher educational institutions, particularly in linguistic universities. The author points out the relevance of foreign language proficiency levels (C1–C2). After graduating the students should be linguistically, socially and culturally competent. The suggestion of the author is as follows: creating and developing problematic situations during the lessons will help students to become socially and professionally competent.
Երևան
oai:arar.sci.am:373067
Apr 15, 2024
Apr 15, 2024
9
https://arar.sci.am/publication/403075
Հրատարակութեան անունը | Թուական |
---|---|
Белякова, Елена, Проблемная ситуация как средство обучения иностранному языку студентов лингвистического вуза | Apr 15, 2024 |
Устинова, Елена
Суханкина, Елена