Օբյեկտ

Վերնագիր: Вопросы внедрения системы инклюзивного образования и подготовки специалистов в данной области

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիվ:

2013

Հատոր:

1

Համար:

3

ISSN:

1829–1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Պետրոսյան Հայկ, Սարատիկյան Լիլիթ, Հովհաննիսյան Արուսյակ, Petrosyan Hayk, Saratikyan Lilit, Hovhannisyan Arusyak

Այլ վերնագիր:

Ներառական կրթության համակարգի ներդրման և մասնագետների պատրաստման հիմնախնդիրները ; Implementation and Expert Training Issues of Inclusive Education

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

44-51

Ամփոփում:

Հոդվածում հեղինակները ներկայացնում են ներառական կրթության համակարգի ներդրման և մասնագետների պատրաստման հիմախնդիրները: Ոլորտում առկա, ինչպես նաև կրթության հատուկ կարիք ունեցող երեխաների սոցիալականացման հիմնախնդիրները, դրանց լուծման ճանապարհները լուսաբանվում են հետազոտության արդյունքների հիման վրա: Հեղինակները, ներառական կրթության համակարգի ներդրման հարցում, էապես կարևորելով դասավանդող կազմի պատրաստման և վերապատրաստման հարցերը, ներկայացնում են իրենց կողմից կազմված «Ներառական կրթության տեսություն և պրակտիկա » ուսումնական առարկայի ծրագիրը բակալավրի կրթական ծրագիրը բոլոր մանկավարժական մասնագիտությունների համար և ուսումնառության վերջնարդյունքները, որոնք մշակվել են Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանակավարժական համալսարանում «Հույսի կամուրջ » և «Առաքելություն արևելք » հասարակական կազմակերպությունների կողմից «Կրթություն բոլորի համար » ծրագրի իրականացման շրջանակներում, Ֆինլանդիայի Օուլուի համալսարանի միջազգաին փորձագետ– պրոֆեսորներ` Թուոմ Վիլպոլայի և Մարկո Քիելինենի համագործակցությամբ: Միաժամանակ, վեր հանված հիմնախնդիրների լուծման համար ներկայացվում են հոդվածում արձանագրված որոշ առաջարկություններ:
In this paper, the authors present the issues of introduction of inclusive education and training in this area. Based on the results of the study, the problems of inclusive education and socialization of children with special educational needs and their solutions are covered in this article. In the matter of implementation of inclusive education authors of the paper , giving special importance to training and retraining of teachers, they are designed for the undergraduate curriculum on “Theory and practice of inclusive education” for all teaching specialties . Also it presents the results of a study conducted in the framework of the “Education for All” organized by the Armenian State Pedagogical University named after Kh. Abovyan, with the support of NGO’s “Bridge of Hope” and “Mission East” as well as with the cooperation of international experts, professors of the University of Oulu in Finland, Tom Vilpola and Marco Kielineni.

Հրատարակության վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:373057

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Apr 15, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

5

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/403057

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն