Object

Title: Проблемная ситуация как средство обучения иностранному языку студентов лингвистического вуза

Ստեղծողը:

Белякова, Елена

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիվ:

2013

Հատոր:

1

Համար:

3

ISSN:

1829–1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Բելյակովա Ելենա, Belyakova Yelena

Այլ վերնագիր:

Խնդրահարույց իրադրությունը որպես լեզվաբանական բուհի ուսանողներին օտար լեզվի ուսոիցման միջոց ; Problematic Situation as a Means of Foreign Language Teaching to Students of Linguistic University

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկույթ:

125-131

Ամփոփում:

Հոդվածում վերհանվում են բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում, մասնավորապես լեզվաբանական համալսարանում, լեզվի ուսուցման որոշ խնդիրներ: Հեղինակը կարևորում է տվյալ ֆակուլտետում ուսանողների լեզվի իմացության C1–C2 մակարդակների ապահովվումը, որի լուծումը նա տեսնում է դասապրոցեսում խնդրահարույց իրադրությունների ստեղծման և հաճախակի կիրառման մեջ:
The article reveals some problems of language teaching in higher educational institutions, particularly in linguistic universities. The author points out the relevance of foreign language proficiency levels (C1–C2). After graduating the students should be linguistically, socially and culturally competent. The suggestion of the author is as follows: creating and developing problematic situations during the lessons will help students to become socially and professionally competent.

Հրատարակության վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:373067

Object collections:

Last modified:

Apr 15, 2024

In our library since:

Apr 15, 2024

Number of object content hits:

9

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/403075

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

This page uses 'cookies'. More information