Նեյրո–լեզվաբանական ծրագրավորումը բուհում ռուսաց լեզվի դասավանդման համակարգում ; Neuro–Linguistic Programming in the System of Undergraduate Russian Language Teaching
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
						
											Վերջին ժամանակաշրջանում գիտամեթոդական գրականության մեջ հանդիպում են հետազոտություններ, նվիրված նեյրո– լեզվաբանական ծրագրավորանը (NLP) և թե ինչպես նրա գաղափարները կարելի է կիրառել ուսուցման գործընթացում, տվյալ դեպքում` ռուսաց լեզվի դասավանդման ժամանակ: Սույն հոդվածում մենք փորձում ենք վերլուծել այս հարցը` ռուսաց լեզվի մասնագիտորեն կողմնորոշված դասընթացի տեսանկյունից համեմատական– հաղորդակցական մեթոդի հիման վրա: 
 At present in scientific and methodical literature there are a lot of articles concerning the popular ideas of neuro–linguistic programming ( N L P ) in teaching process. We try to analyze this problem through the prism of professional orientation of teaching Russian language on the basis of comparative–communicative method. 
					      		
						
											
 Երևան
					      		
oai:arar.sci.am:372700
Apr 9, 2024
Apr 9, 2024
15
https://arar.sci.am/publication/402699
| Հրատարակութեան անունը | Թուական | 
|---|---|
| Саркисян, Инна, Нейро–лингвистическое программирование в системе вузовского обучения русскому языку | Apr 9, 2024 | 
Быкова, Светлана
Успенская, Валентина
Петросян, Гайк Саратикян, Лилит Ованнисян, Арусяк
Мирзоян, Карине