Ցույց տուր կառուցվածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիվ:

2013

Հատոր:

1

Համար:

1

ISSN:

1829–1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Սարգսյան Իննա, Sargsyan Inna

Վերնագիր:

Нейро–лингвистическое программирование в системе вузовского обучения русскому языку

Այլ վերնագիր:

Նեյրո–լեզվաբանական ծրագրավորումը բուհում ռուսաց լեզվի դասավանդման համակարգում ; Neuro–Linguistic Programming in the System of Undergraduate Russian Language Teaching

Ստեղծողը:

Саркисян, Инна

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Методика обучения и преподавания

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

нейро–лингвистическое программирование ; профессионально–ориентированное обучение ; вузовско еобучение русскому языку ; билингвальныеи трилингвальные упражнения ; инновационныетехнологии обучения ; интерактивно еобучение ; интерактивные доски

Ծածկույթ:

54-62

Ամփոփում:

Վերջին ժամանակաշրջանում գիտամեթոդական գրականության մեջ հանդիպում են հետազոտություններ, նվիրված նեյրո– լեզվաբանական ծրագրավորանը (NLP) և թե ինչպես նրա գաղափարները կարելի է կիրառել ուսուցման գործընթացում, տվյալ դեպքում` ռուսաց լեզվի դասավանդման ժամանակ: Սույն հոդվածում մենք փորձում ենք վերլուծել այս հարցը` ռուսաց լեզվի մասնագիտորեն կողմնորոշված դասընթացի տեսանկյունից համեմատական– հաղորդակցական մեթոդի հիման վրա:
At present in scientific and methodical literature there are a lot of articles concerning the popular ideas of neuro–linguistic programming ( N L P ) in teaching process. We try to analyze this problem through the prism of professional orientation of teaching Russian language on the basis of comparative–communicative method.

Հրատարակության վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf