Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիվ:
Հատոր:
Համար:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Վերնագիր:
Нейро–лингвистическое программирование в системе вузовского обучения русскому языку
Այլ վերնագիր:
Նեյրո–լեզվաբանական ծրագրավորումը բուհում ռուսաց լեզվի դասավանդման համակարգում ; Neuro–Linguistic Programming in the System of Undergraduate Russian Language Teaching
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Խորագիր:
Методика обучения и преподавания
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
нейро–лингвистическое программирование ; профессионально–ориентированное обучение ; вузовско еобучение русскому языку ; билингвальныеи трилингвальные упражнения ; инновационныетехнологии обучения ; интерактивно еобучение ; интерактивные доски
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
Վերջին ժամանակաշրջանում գիտամեթոդական գրականության մեջ հանդիպում են հետազոտություններ, նվիրված նեյրո– լեզվաբանական ծրագրավորանը (NLP) և թե ինչպես նրա գաղափարները կարելի է կիրառել ուսուցման գործընթացում, տվյալ դեպքում` ռուսաց լեզվի դասավանդման ժամանակ: Սույն հոդվածում մենք փորձում ենք վերլուծել այս հարցը` ռուսաց լեզվի մասնագիտորեն կողմնորոշված դասընթացի տեսանկյունից համեմատական– հաղորդակցական մեթոդի հիման վրա:
At present in scientific and methodical literature there are a lot of articles concerning the popular ideas of neuro–linguistic programming ( N L P ) in teaching process. We try to analyze this problem through the prism of professional orientation of teaching Russian language on the basis of comparative–communicative method.
Հրատարակության վայրը:
Երևան