Object structure

Journal or Publication Title:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Date of publication:

2013

Volume:

1

Number:

1

ISSN:

1829–1295

Official URL:


Additional Information:

Սարգսյան Իննա, Sargsyan Inna

Title:

Нейро–лингвистическое программирование в системе вузовского обучения русскому языку

Other title:

Նեյրո–լեզվաբանական ծրագրավորումը բուհում ռուսաց լեզվի դասավանդման համակարգում ; Neuro–Linguistic Programming in the System of Undergraduate Russian Language Teaching

Creator:

Саркисян, Инна

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Методика обучения и преподавания

Uncontrolled Keywords:

нейро–лингвистическое программирование ; профессионально–ориентированное обучение ; вузовско еобучение русскому языку ; билингвальныеи трилингвальные упражнения ; инновационныетехнологии обучения ; интерактивно еобучение ; интерактивные доски

Coverage:

54-62

Abstract:

Վերջին ժամանակաշրջանում գիտամեթոդական գրականության մեջ հանդիպում են հետազոտություններ, նվիրված նեյրո– լեզվաբանական ծրագրավորանը (NLP) և թե ինչպես նրա գաղափարները կարելի է կիրառել ուսուցման գործընթացում, տվյալ դեպքում` ռուսաց լեզվի դասավանդման ժամանակ: Սույն հոդվածում մենք փորձում ենք վերլուծել այս հարցը` ռուսաց լեզվի մասնագիտորեն կողմնորոշված դասընթացի տեսանկյունից համեմատական– հաղորդակցական մեթոդի հիման վրա:
At present in scientific and methodical literature there are a lot of articles concerning the popular ideas of neuro–linguistic programming ( N L P ) in teaching process. We try to analyze this problem through the prism of professional orientation of teaching Russian language on the basis of comparative–communicative method.

Place of publishing:


Երևան

Publisher:

Զանգակ հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf