Նիւթ

Վերնագիր: Գեղագիտական հարաբերությունը մաթեմատիկայի ուսուցման գործընթացում

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիւ:

2015

Հատոր:

3

Համար:

3

ISSN:

1829 –1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Микаелян Гамлет, Mikaelian Hamlet

Այլ վերնագիր:

Эстетические отношения в процессе преподавания математики ; Aesthetic Attitude In The Teaching Of Mathematics

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

44-53

Ամփոփում:

В работе рассматриваются эстетические отношения как частный случай бинарных и тернарных отношений. Выявляются некоторые особенности тернарных эстетических отношений. Обсуждается проблема создания здоровых положительных эстетических отношений в процессе преподавания математики, выявляется субъективность роли учашегося и особенность роли учителя в эстетических взаимоотношениях.
In this paper we consider the aesthetic attitude as a special case of binary and ternary relations. The article identifies some of the features of ternary aesthetic relations. It investigates problem of creating a healthy, positive aesthetic relations in the teaching of mathematics, showing the role of subjective pupils’ health and especially the role of the teacher in the aesthetic sense.

Հրատարակութեան վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:372216

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Apr 3, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Apr 3, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

8

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/402085

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն