Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Ավագ դպրոցականների հաղորդակցական գործունեության բաղադրիչներն ու հոգեբանական առանձնահատկությունները
Other title:
Психологические особенности и компоненты коммуникативной деятельности старшеклассников ; Investigations Of Psychological Features And Components Of Communication Activity High School Children
Creator:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
ավագ դպրոցականներ ; հաղորդակցական գործունեություն ; շփում ; հաղորդակցական գործունեության բաղադրիչներ
Coverage:
Abstract:
Հետազոտվել է ավագ դպրոցականների հաղորդակցական գործունեությունը, տրվել են կառուցվածքային վերլուծությունները: Անդրադարձ է կատարվել ավագ դպրոցականների սոցիալական նույնականացմանը, ինքնագիտակցության ձևավորմանը, ինչպես նաև ուսումնասիրվել են տարիքային տվյալ փուլում հաղորդակցման ու շփման յուրահատկությունները: Հետազոտությունների արդյունքները ցույց են տվել, որ ավագ դպրոցականների հաղորդակցական գործունեության բաղադրիչները տարիքային այս փուլում ընդգրկում են անհատի սոցիալականացման հիմնական գործոնները: Հետևաբար, վերջինիս զարգացմանն ուղղված քայլերը կնպաստեն ավագ դպրոցականի սոցիալականացման ողջ գործընթացին:
В статье исследована коммуникационная деятельность детей старшего школьного возраста, дан структурный анализ деятельности. Ссылаясь на социальную идентичность и развитие самосознания данной возрастной группы, были исследованы особенности их общения. Результаты исследования показывают, что компоненты коммуникативной деятельности детей старшего школьного возраста на этом возрастном этапе включают в себя основные факторы социализации индивида. Следовательно шаги, направленные на развитие коммуникативной деятельности старшеклассников будут содействовать процессу их социализации в целом.
In the article, the communicative activity of children of senior school age was investigated, structural analysis of activity was given. Referring to the social identity and development of self-awareness of this age group, the features of their communication were studied. The results of these investigations show that the components of the communicative activity of the senior school age children on this age stage include the main factors of the socialization of the individual. Consequently the steps which are directed to development of the communicative activity of the senior school age children will promote the process of their socialization in common.
Place of publishing:
Երևան