Նիւթ

Վերնագիր: Ուսուցչի մեթոդական կոմպետենտության ձևավորման ուղիները և մեթոդները մեծ Բրիտանիայում

Ստեղծողը:

Կիրակոզյան, Հակոբ

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Մանկավարժության և հոգեբանության հիմնախնդիրներ=Проблемы педагогики и психологии= Main Issues of Pedagogy and Psychology

Հրապարակման ամսաթիւ:

2017

Հատոր:

5

Համար:

2

ISSN:

1829-1295

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Киракозян Акоп, Kirakozyan Hakob

Այլ վերնագիր:

Пути и методы формирования методической компетенции учителя в Великобритании ; Waysand Methods Of Forming The Teacher’s Methodological Competence In The UK

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

49-55

Ամփոփում:

В статье проанализированы основные пути и методы формирования методической компетенции учителя в Великобритании. Выявлены особенности обучения посредством вовлечения будучих учителей в своеобразную рефлексирущую практику, использования принципов новых менторских, фасилитационных технологий. В общих чертах представлены пути и возможности применения рефелксирующих технологий в образовательном пространстве РА.
The article analyzes the main ways and methods of forming the teacher’s methodological competence in the UK. The peculiarities of teaching are revealed by involving future teachers in a peculiar reflexive practice, using the principles of new technologies: mentoring, facilitation. In general, the ways and possibilities of using reflexing technologies in the educational space of the RA are presented.

Հրատարակութեան վայրը:


Երևան

Հրատարակիչ:

Զանգակ հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371239

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Mar 21, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Mar 18, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

20

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/401049

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն