Լավրենովա Մարիյա, Lavrenova Maria
Կրտսեր դասարանների սովորողների ուկրաինական գրական լեզվի ուսուցման հոգելեզվադիդակտիկ հիմնաւսնդիրները բարբառային միջավայրի պայմաններում ; Psycho- Linguodidactic Problems Of Teaching Literary Ukrainian To Primary Grade Students In Terms Of Dialectal Environment
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հոդվածում դիտարկված է բարբառային միջավայրում ապրող կրտսեր դասարանների սովորողների ուկրաինական գրական լեզվի ուղղախոսական կարողությունների ձևավորման հիմնախնդիրը: Որոշված է, որ ուկրաինական գրական լեզվի արդյունավետ ուսուցումը մեծամասամբ կախված է այն լեզուների փոխազդեցության հաշվառմամբ, որոնք կիրառում են երեխաները դպրոցական ուսուցման սկզբում: Վերլուծված են կրտսեր դասարանների սովորողների խոսքի մշակույթի ձևավորման եոգելեզվաբանական հիմքերը: Տեսականորեն եիմնավորված է մայրենի լեզվի դասերին կրտսեր դասարանների սովորողների խոսքի մշակույթի ձևավորման մանկավարժական պայմանների արդյունավետությունը:
The article is devoted to the problem of formation orthoepic Ukrainian literary language skills of primary school pupils living in the conditions of dialectal environment. It was determined that the successful training of Ukrainian literary language to a large extent depends on the mutual influence of languages used by children in the early school. Psycholinguistic bases of forming cultural speech of primary pupils are analysed. The effectiveness of pedagogical conditions of formation primary pupils’ speech culture in the native language lessons was theoretically proved.
Երևան
oai:arar.sci.am:371237
Mar 21, 2024
Mar 18, 2024
5
https://arar.sci.am/publication/401044
Лавренова, Мария
Геворкян, Анаит Богачева, Татьяна
Закомирный, Игорь
Бурлакова, Ирина
Ангурян, Сусанна
Райфшнайдер, Татьяна