Օբյեկտ

Վերնագիր: Անդրադարձ աշխարհայացքի և աշխարհայացքային գիտելիքի ձևավորման խնդիրներին

Ստեղծողը:

Մկոյան, Ա. Ա.

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Հրապարակման ամսաթիվ:

2021

Համար:

2 (40)

ISSN:

1829-0523

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Mkoyan A. A., Мкоян А. А.

Այլ վերնագիր:

A Reference To The Formation Of The Problems Of Worldview And Its Knowledge Development ; Отражение к задачам мировоззрения и мировоззренеческих знаний

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Ծածկույթ:

31-42

Ամփոփում:

Հոդվածում առանձնացվել և վերլուծվել են աշխարհայացքի և աշխարահայացքային գիտելիքի ձևավորմանը միտված աշխատանքները բակալավրիատի 3-րդ կուրսի ուսանողների հետ: Աշխարհայացքի տեսական հիմքերի և աշխարհայացքային գիտելիքի ձևավորման մանկավարժական ուղիների ուսումնասիրությունը հանգեցրել է այն եզրակացության, որ ուսումնառության ընթացքում տարբեր առարկաներից ստացած ուսանողների գիտելիքները և ձեռքբերված կարողությունները պետք է ընդհանրացվեն աշխարհայացքի գիտելիքի մակարդակով: Այս ուղղությամբ կատարած փորձարարական աշխատանքները բավարար հիմք կծառայեն մասնագիտական և անձնային կոմպետենտության բարձրացման համար:
Higher pedagogy in the system of training specialists in the field of education, the problems of further activation of social values are somehow clarified. Within the framework of professional and personal development, the formation of worldviews and worldview knowledge of future pedagogues is a priority, especially during the years of higher education, taking into account the various objective and subjective difficulties.. Therefore, it is necessary to give students an idea not only of philosophical analysis of the worldview, but also to develop mechanisms for the development of worldview and worldview knowledge. The formation of worldview and its knowledge is the priority of the theory, history of pedagogy and private methods, as the modern pedagogue, along with the subject teaches, gradually shapes the worldview of the younger generation, general perceptions, nature-friendly understanding, human perception, analysis and interpretation of various phenomena.
В статье выделены и проанализированы работы, направленные на развитие мировоззренческих, мировоззренческих знаний у студентов 3 курса бакалавриата. Изучение теоретических основ мировоззренческих знаний привело к выводу, что знания, приобретенные студентами по разным предметам в процессе обучения, должны быть обобщены до уровня мировоззренческих знаний. Проделанная экспериментальная работа в этом направлении послужит достаточной базой для повышения профессиональной и личностной компетентности. Ключевые слова. Мировоззрение, мировоззренческие знания, убеждение, функции, учебная программа.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Մանկավարժ հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:370262

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Apr 16, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Feb 16, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

91

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/400083

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն